خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین با بهره گیری از سامانه(G4) مراسمات عزاداری استان را تحت پوشش رسانه ای قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۵۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیمای مرکز قزوین برای اولین بار در کشور برنامه ی عزاداری های حسینی را در برنامه ی صبحگاهی با بهره گیری از سامانه ی (G4) (فور. جی) پخش می کند.
بگفته معصومی فر، مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین این سامانه با ابتکار و خلاقیت مهندسان و متخصصان صداوسیمای مرکز قزوین طراحی شده است که با بهره گیری از آن قابلیت ارسال تصویر زنده از طریق لینک پرتابل  (
4G) (فور. جی) با بکارگیری از چندین اپراتور تلفن همراه بطور همزمان میسر می شود.
معصومی فر همچنین افزود: با ورود این سامانه به تجهیزات فنی صداوسیمای مرکز قزوین امکان ارسال تصویر در نقاط مختلف استان حاصل شد، هزینه های ارسال به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافت و انتقال تصویر به سرعت و سهولت و با ضریب اطمینان و پهنای باند مطلوب صورت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در محرم امسال انعکاس عزاداری های حسینی در نقاط مختلف استان با استفاده از سامانه ی  (
G4) (فور. جی) با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

همچنین صدا و سیمای مرکز قزوین قزوین از 5 محرم عزاداری های شیرخوارگان حسینی، تجمع بزرگ عزاداران، گردهمایی احلی من العسل، روز سقا، عصر تاسوعا، نماز ظهر عاشورا، تجمع شام غریبان و سوم حضرت سیدالشهداء علیه السلام را در نقاط مختلف استان همچون شهرهای قزوین، دانسفهان، آبگرم، بوئین زهرا، الوند، بیدستان، تاکستان، محمدیه، شال، آبیک و اقبالیه بصورت زنده در شبکه های سراسری و استانی منعکس خواهد کرد.

معصومی‌فر اضافه کرد: اهتمام مردم استان برای برگزاری عزاداری های پر شور و بی پیرایه در دهه اول محرم موجب شد تا شبکه قزوین از این فرصت برای انعکاس این شور و حال و عزاداری ها در شبکه های سراسری بهره ببرد که در این راستا پارسال سینه زنی و نوحه خوانی عاشقان ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در نقاط مختلف استان بصورت زنده در شبکه های سراسری و استانی منعکس گردید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین از مسئولان و مدیران استان و شهرستانها و بخش ها که سال گذشته با صداوسیمای مرکز قزوین در پخش برنامه های زنده عزاداری همکاری کردند تشکر و قدردانی نمود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها