کمپانی های بزرگ دنیا در سنگ اندازی و جلوگیری از تولیدات ما موفق عملکرد و در واقع بسیج کارگری نتوانست از عهده بعضی از کارها برآید.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۱۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

سرهنگ طالبی رئیس سابق بسیج کارگری در گفتگو با خبرگزاری بسیج درباره عملکرد بسیج کارگری گفت: در زمانی که بنده عهده دار مسؤولیت سازمان بسیج کارگزی بودم سه موضوع را تعقیب می‌کردیم که مهمترین آن ارتقا و هماهنگی بخش هایی از واحدهای تولیدی و صنعت و معدن بود. افزایش تولید خیلی نقش پررنگی در بسیج کارگری داشت و بنده هم پیگیر شدیدی در این امر مهم داشتم.

وی افزود: مشکلات زیادی گریبان‌گیر بسیج کارگری بود که می توان به افکار و اطلاعاتی که از بخش های دولتی به سازمان ما ارسال می‌شد و برخی از مواقع از مسیر درست منحرف می‌شدیم. به عبارت بهتر به جای اینکه آمارها و اطلاعات دولتی ما را در مسیر درست قرار دهد، سنگ جلوی پای ما می‌انداخت.

طالبی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی هم بسیج کارگری پافشاری‌های شدید بر تولید داشت تا بتواند یک روزنه ای در مجلس ایجاد کند و پیگیر موضوع باشد. همچنین ما توانستیم دانش بسیج کارگری را چه در درون سازمان و چه در بخش کارگاه ها بود. کمپانی های بزرگ دنیا در سنگ اندازی و جلوگیری از تولیدات ما موفق عملکرد و در واقع بسیج کارگری نتوانست از عهده بعضی از کارها برآید.

طالبی در خصوص خدماتی که به جامعه کارگری ارائه داد اشاره کرد: بسیج کارگری از جمله خدماتی که برای جامعه کارگری انجام داده است بالابردن سطح دانش آنان و دادن فرصت جهت پیشرفت سطح علمی کارگران بود. از دیگر خدماتی که می توان به آن اشاره کرد حمایت های قانونی و حقوقی و مشاوره ای بود تا کارگر به آن جایگاهی که متعلق دارد برسد.

ارسال نظرات