خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

ملت ایران در سایه ولایت فقیه هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: ملت ایران در سایه ولایت فقیه هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۷۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸


سردار حسن شاهوار‌پور شامگاه سه‌شنبه با حضور در مراسم وداع با پیکر 78 شهید تازه تفحص شده در این شهرستان با بیان اینکه شهدا برگ ایستادگی و از خود گذشتگی مردان این سرزمین هستند، اظهار کرد: شهدا چراغ روشن و نشان‌دهنده راه صحیح به ما هستند و این مردان بزرگ با ایستادگی خود مشت محکمی به دهان متجاوزان زدند.

وی با بیان اینکه باید از راه و آرمان‌های امام حسین(ع) پیروی کنیم، افزود: راز موفقیت در دوران دفاع مقدس پیروی از امام حسین(ع) و ایام محرم بود و سربندهای با نوشته «یا حسین(ع)» لشکر دشمنان را با وجود داشتن امکانات و ثروت به خاک نشاند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه پیرو انسانیت بودن راز جاودانگی شهدا و سرانجام ظلم کردن تباهی است، تصریح کرد: امام حسین(ع) با ایستادگی خود مقابل ظلم و نثار کردن جان خود به جاودانگی رسید و سرانجام حکومت ظالم نیز نابود شد.

شاهوارپور با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون ازخودگذشتگی شهدا و امانتی است که آنها به ما داده‌اند، تشریح کرد: باید از این امنیت حراست کرده و تنها راه دفاع کردن از کشور پیرو بودن راه شهدا است.

وی توضیح داد: باید یا پیروی از راه روشنی که شهدا به ما نشان دادند و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، راه شهادت و شهدا ادامه یابد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان عنوان کرد: ما با ایستادگی خود هر روز پله‌های پیشرفت را پشت سر می‌گذاریم و به همه دنیا نشان می‌دهیم این ملت در سایه ولایت فقیه هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها