خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول اقتدار نیروی انتظامی را مانع ایجاد ناامنی دشمن در داخل کشور دانست و گفت:نیروی انتظامی با رهبری مقام معظم رهبری با قاطعیت در برابر دشمن ایستاده است.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۶۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ضمن تجلیل از مقام شهدای نیروی انتظامی و شهدای تامین کننده امنیت ملت ایران تاکید کرد: امنیت زیرساخت توسعه جامعه است و هیچ کاری بدون امنیت به ثمر نمی رسد.

وی با بی مانند خواندن تلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه ادامه داد: هر اقدامی در جامعه تابع نظم اجتماعی و حاکمیت قانون است و آسایش و پیشرفت در سایه امنیت و نظم فراهم می شود.
حجت الاسلام قاضی تاکید کرد: همه نیروی های مسلح، بسیج دلاور، ارتش مقتدر و سپاه جان بر کف برای تحقق تامین و ارتقای امنیت در کنار نیروی انتظامی وجود دارند.
امام جمعه دزفول صلابت و اقتدار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح را مانعی برای ایجاد ناامنی توسط دشمنان ملت ایران در داخل کشور دانست و ادامه داد: نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران با هدایت های ولی فقیه در صحنه حضور داشته و با قاطعیت در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی می کنند.
در آیین صبحگاه مشتر یگان های نمونه مستقر در شمال خوزستان، یگان ویژه موتوری نیروی انتظامی دزفول با اجرای رزمایشی گوشه ای از آمادگی خود را به نمایش گذاشت.
اجرای مانور برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت، باز و بسته کردن تیربار با چشم بسته و باز و بسته کردن تیربار با پا، تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این آیین بود.
در حاشیه این آیین نیز نمایشگاه عکسی از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها