حمیدرضا پورنوروز
در همایش طلایه داران شهرستان ایوان/
امام جمعه ایوان گفت: بسیج سنگ و مرزدار ولایت است و در حزب و جناح خاصی خلاصه نمی شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۵۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام لروند رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ایوان در همایش طلایه داران گفت: به فضل الهی امروز بسیج و فرهنگ بسیجی صادر شده است؛ کشورهای مجاور مثل عراق و یمن و... خود را با افتخار بسیجی می دانند. بسیج سنگربان ومرزدارولایت است و در حزب و جناح خاصی خلاصه نمی شود.

امام جمعه ایوان در ابتدای سخنان خود به وصیت لقمان به فرزندش اشاره و افزود: اقامه نماز، امر به معروف، نهی از منکر از وصیت های این حکیم فرزانه است که در قرآن آمده است. اقامه نماز یعنی خشوع و خضوع و نماز اول وقت و مسجد. یعنی حدود الهی رعایت شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ایوان به اهداف قیام امام حسین در کربلا اشاره و عنوان کرد: امام حسن در روز عاشورا به داخلخیمه نرفت که نماز بخواند، بلکه مقابل دشمن ایستاد در حالی که امام در محاصره ودر معرض تیر بود، تا بگوید خروج و قیام برای اقامه نماز است.

وی افزود: یکی از منکرات امروز ما این است که افراد تا نیمه شب بر سینه می زنند، ولی نماز نمی خوانند. ثواب این کار مستحب با نماز برابری نمی کند، نمازی نماز است که فحشا و منکر را دور می کند.

امام جمعه ایوان اظهار کرد:امروز منکرات وارد خانه ها شده است؛ خاکریزهای جنگ و شکل منکرات عوض شده است و فضای نهی از منکر فرق کرده است. الان یکی از ضروریات حزب الهی ها ورود به فضای مجازی است: بدین خاطر است که رهبری فرمود: روحانی مخصوص فضای مجازی باید تربیت شود.

امام جمعه ایوان ابراز کرد: نهی از منکر یعنی اینکه سرباز ولایت باشیم؛ نگذاریم صفات کوفیان در کشور حکمفرما شود، ای کاش اندازه دشمنان رهبرمان را می شناختیم. آقائی داریم که در دنیا نظیر ندارد. در واقع امر به معروف و نهی از منکر یعنی امر به خوبیها و هیچ خوبی بالاتر از ولایت وجود ندارد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اذعان کرد: معیار افراد برای حضور در صحنه انتخابات هم باید ولایتمداری باشد؛ وقتی رهبر انقلاب اسلامی تذکر می دهد به فلان شخص که آمدن شما به مصلحت نیست؛ بدین خاطر است که اگر فلان آقا بیاید جامعه دوقطبی می شود و رهبر می خواهد که فتنه تکرار نشود.

امام جمعه ایوان تأکید کرد: امروز اشعث ها در جامعه زیاد شده اند؛ باید بصیرت افزائی شود. مؤمن با بصیرت لازم است نه مسلمان فقط نمازخوان. اگر نماز شب بخوانیم و علی زمان را تنها بگذاریم، ارزشی ندارد. نباید علی یکبار دیگر تنها بماند.

ارسال نظرات