حجت الاسلام گواهی در گفت‎وگو با «بسیج»:

دوقطبی‌سازی باعث تضعیف انقلاب اسلامی می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران گفت: دوقطبی سازی باعث تضعیف اقتدار ایران می شود و نباید اجازه داد که دشمن با این عمل، به اهدافش دست پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۴۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
حجت الاسلام گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج به تبیین دوقطبی سازی در جامعه توسط دشمن پرداخت و گفت: یکی از نقشه های دشمن تفرقه بین مردم بویژه تفرقه در بین نیروهای انقلابی است.
 
وی با بیان اینکه رهبرانقلاب همیشه با هوشیاری، جامعه را در خصوص تهدیدات دشمنان انقلاب آگاه نموده اند، اظهار داشت: رسالت امام جامعه این است از خطراتی که نظام اسلامی را تهدید می کند پیشگیری کند و رهبر انقلاب نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.
 
حجت الاسلام گواهی تاکید کرد: دوقطبی سازی باعث تضعیف اقتدار ایران می شود و نباید اجازه داد که دشمن با ایجاد دو دستگی در داخل کشور، به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران در پایان خاطر نشان کرد: دشمن درصدد است تا با نفوذ، ساختار نظام را تغییر داده و با تفرقه ، قدرت و اقتدار نظام را تضعیف کند که نیاز است با هوشیاری کامل، مقابل این اهداف دشمن ایستادگی کرد.
ارسال نظرات