حجت الاسلام دیباجی در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت:تلاش‌ بسیاری از سوی رسانه های بیرونی و برخی رسانه های درونی برای ایجاد فضای دوقطبی در کشور است که باید در این زمینه هوشیار بود.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۴۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
حجت الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تاکیدات امام خامنه ای در خصوص ممانعت از دوقطبی شدن کشور گفت: تدبیر مقام معظم رهبری سبب شد کشور دوقطبی نشود و فضای کشور فضایی منطقی، عقلانیت و باتدبیر باشد.
 
وی با بیان اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری، هزاران فتنه از سر نظام برداشته شده است،ادمه داد: اوباما و پوتین در برخورد با یکدیگر در اوج کبر و غرور قرار دارند اما زمانی که پوتین نزد رهبری حضور می‌یابد مؤدبانه، خاضعانه و سر به زیر عمل می‌کند و این نشان دهنده شناخت جهانیان از بزرگی و منش رهبرانقلاب است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه هوشمندی رهبری انقلاب در تأکید بر همدلی متقابل و مسئولانه مردم و دولت در روند مذاکرات، پیش بینی و پیش گیری از شکل گیری شکاف ها و دوگانه های آسیب آفرین میان موافقان و مخالفان است، اظهار داشت: تلاش‌های بسیاری به منظور اختلاف افکنی در داخل ایران صورت گرفته است و رسانه های بیرونی و معاند و حتی برخی رسانه های درونی تلاش جدی در تحقق این دوقطبی نمودند که باید در این زمینه هوشیار بود.
 
حجت الاسلام دیباجی در پایان افزود: به نظر می رسد برخی رویکردها در داخل و خارج و ایجاد مرزبندی های کاذب، تلاش دارد گفتمان انقلاب را پایان یافته معنی کنند و به همین دلیل رهبر انقلاب در دوسال اخیر بر تعریف ابعاد انقلابی گری تاکید داشته اند و ابعاد آن را تشریح نموده اند.
ارسال نظرات