امام جمعه شهرستان قدس:

اگر امر به معروف و نهی از منکر انجام ندهیم خسارت جبران ناپذیری را شاهد خواهیم بود

"حجت الااسلام والمسلمین ابوالقاسم میر احمدی گفت:امروز دنیا به سمتی پیش خواهد رفت که اگر امر به معروف و نهی از منکر انجام ندهیم جامعه شاهده ضررهای جبران ناپذیری است."
کد خبر: ۸۷۵۷۶۳۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
خبرگزاری بسیج:حجت الا اسلام والمسلمین ابوالقاسم میراحمدی.در نماز جمعه این هفته شهرستان قدس اظهار داشت؛ماه محرم و صفر ماهی است که باید در آن امر به معروف و نهی از منکر انجام داد،که به واقع امروز یکی از مواردی است که همه احاد جامعه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند،ودراین مسیر قدم بردارند.
وی افزود:آن زمانی که امر به معروف  در جامعه شایع شود،نهی از منکر ازبین خواهد رفت و بسیاری از ناهنجاریها جامعه که جهت کاستن امر به معروف رخ میدهد،از بین خواهد رفت و جامعه عاری از هرگونه مشکل خواهد بود.
خطیب نماز جمعه شهرستان قدس در بخش دیگری از خطبه های خود تصریح کرد:حال یکی از مهمترین موضوعات و مسائلی که به آن اشاره شده است:وصیت مکرر شهدا به بحث حجاب بانوان است،که چرا در وصیت مکرر شهدا به نگه داشتن چادر توسط بانوان این مرزو بوم اشاره شده است.
وی در پایان خطبه های اول نماز عبادی-سیاسی نماز جمعه تاکید کرد:امروز دنیا به سمت و سویی پیش می رود که اگر گرفتار عدم انجام فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر شویم جامعه ما خسارات جبران ناپذیری را شاهد خواهد بود،و امروزه دشمن به دنبال این است که جامعه را از درون از بین ببرد ودر حال حاضر مشغول تخریب خانواده هاست.
حجت الا اسلام والمسلمین ابولقاسم میر احمدی در بخش دوم خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته به برکات ماه محرم و صفر اشاره کردند و پرداختند:یکی از برکات محرم و صفر این است که هر آنچه استکبار جهانی و بد خواهان این نظام مقدس برنامه ریزی کنند ونقشه بپیچند،در محرم و صفر ازبین خواهد رفت و همه ما نیز در عزادریهایپان باید مراقب باشیم که امر به معروف و نهی از منکر را از خودمان دور نکنیم و آن را انجام دهیم.
امام جمعه شهرستان قدس در پایان به زحمات نیروهای انتظامی و نظامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد:امروز به برکت خون شهدا و زحمات بی دریغ نیروهای نظامی و انتظامی کشور در آرامش کامل به سر می برد،و مردم باید  قدردان خون شهدا و زحمات این عزیزان باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار