خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خمینی‌شهر گفت: شهرستان خمینی‌شهر هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه ملی شهدا ،شاهد برپائی 10 اجتماع بزرگ مردمی با حضور هزاران نفر از مردم شهرستان خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۰۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید مرادی شامگاه دوشنبه در جمع مسؤولان و گروه‌های قرآنی این شهرستاناز برپائی 10 اجتماع بزرگ مردمی در زمان برگزاری کنگره در خمینی‌شهرخبر دادواظهار داشت: این تجمعات شامل مراسمات افتتاحیه و اختتامیه، تجمع بزرگ دانش‌آموزی ودانشجوئی، تجمع خواهران و مادران ایثارگران، هیأت‌های مذهبی و دعای ندبه همراه با پخش سراسری و دو برنامه مجزا در شهرهای کوشک و درچه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شهرستان هستیم، افزود: خوشبختانه برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی به‌ عنوان پیش‌ زمینه برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان خمینی‌شهر در حال برگزاری و اجرا است.

فرمانده سپاه خمینی‌شهر اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی در راستای جشنواره فرهنگی و ورزشی راست‌قامتان و جام شهدای مدافع حرم برنامه‌ریزی ‌شده است.

مرادیادامه داد: اجلاسیه ملی شهدای شهرستان خمینی‌شهر برایاولین و آخرینبار برگزار می‌شود، برگزاری این‌گونه رخدادهای فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت لازم است تا چهره خمینی‌شهر را متحول‌تر از گذشته کند.

وی بیان داشت: جایگاه خمینی‌شهر در عرصه ایثار و شهادت در استان و کشور بی‌نظیر و نمونه است، ولی متأسفانه این جایگاه مورد غفلت رسانه‌هاواقع شدهاست.

فرمانده سپاه خمینی‌شهر اذعان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته کوچک‌ترین موضوعات منفی خمینی‌شهر رسانه‌ای و پررنگ می‌شد، ولی ظرفیت‌های مهم و مثبت خمینی‌شهر در بخش‌های مختلف در رسانه‌های استان و کشور مغفول مانده است.

مرادیبا مقایسه جمعیت دهه شصت خمینی‌شهر با تعداد رزمندگان عازم شده به جبهه‌ها، گفت: در دهه شصت همهمردم واجد شرایط خمینی‌شهر عازم جبهه شدند و در آنزمان قریب به 30 هزار رزمنده از این شهر در جبهه‌ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: کارنامه جهادی شهرستان خمینی‌شهر باتقدیم 2300 شهید از بسیاری از استان‌های کشور بالاتر و پررنگ‌تر است، کارنامه جهادی شهرستان خمینی‌شهر باید در رسانه کشور و استان جهت اطلاع مردم موردتوجه رسانه‌ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه خمینی‌شهرمطرح کرد: در طول برگزاری اجلاسیه ملی شهدای شهرستان هم‌زمان با هشت اجتماع بزرگ مردمی از اقشار مختلف، دو برنامه اختتامیه بزرگ فرهنگی هنری شعر و فیلم نیز برگزار خواهد شد.

مرادی در پایانگفت: در زمان برگزاری 4 روزه اجلاسیه ملی شهدا شاهد حضور مقامات کشوریو لشکری مختلف در خمینی‌شهر خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها