فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

یک واحد مسکن مددجویی در آستارا بهره برداری شد

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی در روستای بیجاربین بخش مرکزی این شهرستان گفت: در سال جاری سه واحد مسکونی مددجویی به بهره برداری رسیده و در حال حاضر نیز کار ساخت ۱۱ واحد در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۶۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، ظهر امروز(۱۳ مهر) در آیین افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی در روستای بیجاربین بخش مرکزی این شهرستان سپاه  را حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: حمایت از محرومان و مستضعفان یکی از وظایف مهم سپاه است.

وی با بیان اینکه این واحد مسکونی از محل اعتبارات داخلی سپاه ( هدیه مقام معظم رهبری) ساخته شده است، افزود: برای احداث و بهره‌برداری از این واحد مسکونی۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات اختصاصی یافته و ۵۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه پروژه مذکور پس از کلنگ‌زنی در مدت زمان کمتر از سه ماه به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: مساحت این واحد مسکونی ۵۰ متر مربع است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در دست اقدام است، اظهار کرد: در سال جاری سه واحد مسکونی مددجویی به بهره برداری رسیده و در حال حاضر نیز کار ساخت ۱۱ واحد در حال انجام است و کار احداث ۶ پروژه دیگر نیز پس از اخذ پروانه ساخت از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا اضافه کرد: بسیاری از پروژه‌های مربوط به مسکن مددجویی تا مرحله سربندی رسیده‌اند و قرار است در طول سال جاری این پروژ‌ه‌ها به بهره‌برداری برسند.

سرهنگ آرمان گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت خیران، شرکت گاز، آب، برق و دیگر مسئولان دستگاه‌های مربوطه روند احداث واحدهای مسکن مددجویی در این شهرستان سرعت و شتاب گیرد.

 

ارسال نظرات