بوشهر-مسئول ایمنی سپاه عسلویه گفت: در ماموریت ها مسئله ایمنی مهمترین عامل در نتیجه گیری هاست
کد خبر: ۸۷۵۷۵۶۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
محمد بحرینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، اظهار داشت: در ماموریت ها مسئله ایمنی مهمترین عامل در نتیجه گیری هاست و ایمنی در سپاه بایستی با دقت بیشتری پیگیری شود تا انشاالله شاهد هیچگونه سوانح و حوادث ناگواری نباشیم.
 
وی  گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه ، و اهمیت دادن به این موضوع  و  به جهت بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص بروز حوادث و سوانح و  همچنین آشنایی با قوانین و مقررات جدید ایمنی، 14برنامه در سطح سپاه و بسیج شهرستان عسلویه برگزار می شود .
 
بحرینی در ادامه افزود: ایمنی یکی از شرایط در زندگی عموم می باشد که اگر در هر شرایطی ایمنی را رعایت نکنیم به مشکل بر می خوریم همچنین رانندگان باید اصول ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی ، صحبت کردن با موبایل ، سرعت  و سبقت غیر مجاز به خصوص در ماموریت ها  را مد نظر قرار داده و با رعایت کردن این امور جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
 
وی گفت : آگاه سازی افراد در خصوص نکات ایمنی سبب می شود آمار حوادث در جامعه کاهش پیدا کند.
 
وی همچنین به برگزاری کلاس‌های آموزش نکات ایمنی و مسائل پیشگیری از حریق پرداخت و خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی و آگاهی هرچه بیشتر کارکنان سپاه ناحیه عسلویه با مسائل ایمنی و اقدامات مناسب در هنگام وقوع حوادث و فرهنگ سازی ایمنی، کلاس تئوری و عملی آموزش نکات ایمنی و مسائل پیشگیری برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها