خبرهای داغ:
شهید خدایار یوسفی فر از شهدای انتظامی قم که در سال 1359 در سوسنگرد به دست نیروی بعثی عراق به درجه رفیع شهادت رسید، از نیروهای متعهد وفداکاری بود که ایشان را به جزء اولین مدافعان این شهر می دانند.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۵۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
نگاهی به زندگانی شهید خدایار یوسفی فرد از شهدای انتظامی قم/ رونمایی از سند هویتی شهید توسط رئیس مجلس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سراوان یوسفی فرد در سال 1323 در روستایی در اراک چشم به جهان گشود، وی پس از تحصیل در دوران ابتدایی و تکمیلی وارد دانشگاه افسری و سپس در یگان انتظامی مشغول خدمت شد. 

با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی، شهید یوسفی فرد داوطلبانه به منطقه جنوب کشور اعزام شد و درمبارزه بی امان با صدامیان رشادتهای فراوانی را از خود نشان داد و به پاسداری از میهن اسلامی پرداخت.

این شهید گرانقدر بالاخره در تاریخ هفتم آبان ماه سال 1359 با تعدادی از همزمانش در شهر سوسنگرد براثر بمباران هواپیماهای جنگی دشمن زخمی شد و هنگام انتقال زخمی ها مورد اصابت خمپاره دشمن قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید یوسفی فرد از اولین مدافعان شهر سوسنگرد و همچنین اولین شهید این شهر بود.

دراین رابطه در جلسه شورای اداری استان قم که همزمان با هفته نیروی انتظامی روز گذشته برگزار شد، از سند هویتی این شهید گرانقدر توسط رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی و از خانواده شهید یوسفی فرد تجلیل به عمل آمد.

علی لاریجانی صفحه رونمایی شده از سند هویتی شهید یوسفی فرد نوشت: خداوند آن شهید عزیز را با سردار شهیدان امام حسین(ع) محشور نماید.

در مراسم فوق همچنین، شناسنامه نمادین این شهید بزرگوار نیز به خانواده ایشان تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها