خبرهای داغ:
شهردار قنوات مطرح کرد

کمبود فضای سبز در شهر قنوات/ قنوات پر هزینه‌ترین شهر قم است

شهردار شهر قنوات گفت:‌ این شهر کمترین فضای سبز را در میان شهرهای تابعه شهر قم دارد.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۵۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید رضا حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی استان قم با اشاره به اجرای طرح سرشماری اظهار کرد:‌ ما برای تشویق مردم شهر قنوات به شرکت در طرح سرشماری اینترنتی کارهای زیادی انجام دادیم،‌ به عنوان مثال با حضور در مدارس این شهر،‌ دانش آموزان را برای شرکت در طرح سرشماری آموزش دادیم تا این طرح به نحو احسن انجام شود.

شهردار شهر قنوات ادامه داد:‌ این شهر پرهزینه‌ترین شهر بین شهرهای تابعه شهر قم است،‌ شهر قنوات از تجمیع چهار روستای پراکنده به وجود آمده است،‌ ما اکنون هزینه سنگینی برای تملک منازل برای ایجاد بلوارها در شهر قنوات پرداخت می‌کنیم.

وی در خصوص ضرورت خودکفابودن شهرداری‌ها تصریح کرد:‌ اعتقاد داریم که شهرداری‌ها باید از لحاظ اعتباری روی پای خود بایستند،‌ چون ممکن است که دولت به دلیل مشکلات مالی نتواند به شهرداری‌‌ها کمک کند، ما به دولت نگاه طلبکارانه نداریم،‌ گرچه که در جذب اعتبارات دولتی عملکرد خوبی داشتیم.

حسینی با اشاره به مشکلات شهر قنوات اظهار کرد:‌ این شهر از زیرساخت‌های لازم برای یک شهر برخوردار نیست،‌ اکنون کل شبکه معابر شهر قنوات در طرح توسعه و تعریض قرار دارد،‌ این در حالی است که ما یک متر هم زمین ملی در طرح نداریم.

شهردار شهر قنوات ادامه داد:‌ ما از مسؤولان درخواست داریم که برای تملک املاک دولتی در شهر قنوات برای ایجاد شبکه معابر در این شهر به شهرداری قنوات کمک کنند.

وی در خصوص فضای سبز شهر قنوات تصریح کرد:‌ این شهر کمترین فضای سبز را در میان شهرهای تابعه شهر قم دارد و ما با تملک مقداری زمین به دنبال افزایش فضای سبز در شهر قنوات هستیم.

حسینی با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاری در شهر قنوات اظهار کرد:‌ پروژه‌های ما در این شهر در حدی نیست که سرمایه‌گذاران رغبتی برای مشارکت در این پروژه‌ها داشته باشند،‌ به همین دلیل ما درخواست داریم که پروژه‌های شهرهای کوچک که توجیه سرمایه گذاری ندارد،‌ در پیوست پروژه‌های دیگر قرار بگیرند.
ارسال نظرات