مسئول مراکز و شبکه های تلفن منطقه شمالغرب:

نصب و راه اندازی و بهره برداری از مرکز تلفن و شبکه دیتا ناحیه فنی تبریز

مرکز تلفن(MX-1FULLIP) و شبکه Data ناحیه فنی تبریز نهمین مرکز اداری و عملیاتی منطقه شمالغرب به شبکه سراسری Dataو voice وزارت نفت پیوست.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۷۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول مراکز و شبکه های تلفن منطقه شمالغرب از نصب، راه اندازی و بهره برداری از مرکز تلفن MX-1 و شبکه Data در آخرین ماه تابستان امسال خبر داد و گفت: مرکز تلفن MX-1(FULLIP) و شبکه Data ناحیه فنی تبریز نهمین مرکز اداری و عملیاتی منطقه شمالغرب که یکی از مراکز پیشرفته FULL IP-Base)) می باشد به شبکه سراسری Dataو voice وزارت نفت پیوست.

علی امینی افزود: پشتیبانی خطوط در بستر IP بی سیم (Data)، دیجیتال( DTS ) و آنالوگ( ATS) همچنین ارتباط با شبکه گسترده مخابرات کشور( ISDN) از طریق بستر PRI و خطوط شهری از مزایای مهم این مرکزمی باشد.

وی اظهار داشت: این قابلیت ها در انجام عملیات بهره برداری بدون وقفه و ارتباط تلفنی سریع با مراکز انتقال نفت سطح کشور حائز اهمیت می باشد.

امینی تصریح کرد: با اتصال ناحیه فنی تبریز و تاسیسات های همجوار به شبکه گسترده نفت (WAN) از طریق IP(E1) برقراری ارتباط ایمن و سریع با سرور های سیستم اتوماسیون اداری ، جامع پرسنلی ، مالی و ترابری و حذف مکاتبات سنتی و انجام مکاتبات به صورت آنی با مرکز منطقه و مراکز تابعه را به همراه دارد.

لازم به ذكر است كه تمامي اقدامات توسط كارشناسان ستادي و معاونت مخابرات منطقه انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار