رییس کل دادگستری استان گیلان تبلیغ دین و امر به معروف و نهی از منكر را وظیفه همگانی دانست و افزود: اثرات کار فرهنگی باید به گونه ایی باشد که در دل ها رسوخ کند.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۱۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، احمد سیاوش پور در همایش روحانیون، ائمه جماعات و رابطین فرهنگی دادگستری ها و حوزه های قضایی استان گیلان ضمن تسلیت ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: قیام و حرکت امام حسین (ع) هرگز از ذهن بشریت پاک نخواهد شد.

وی با اشاره بر تكيه داشتن به روحانيت گفت: اگر از اين اعتقاد فاصله گرفته شود، گرفتاري ها شروع مي شود.

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اينكه هر لحظه انسان دچار وسوسه شيطان است ادامه داد: حضور روحانيت در دادگستري ها بركتی برای دستگاه قضايی نظام مقدس جمهوری اسلامي است.

رييس شوراي قضايی استان در ادامه سعادت يك كشور را در سلامت دستگاه قضايی آن كشور بيان کرد و  تبلیغ دین و امر به معروف و نهی از منكر را وظیفه همگانی دانست و افزود: اثرات کار فرهنگی باید به گونه ایی باشد که در دل ها رسوخ کند.

وی با اشاره به این مطلب که همه ما مسئول شرایط موجود هستیم یادآور شد: نباید نسبت به مسائل فرهنگی بی تفاوت باشیم.

سياوش پور همچنين بكارگيری خلاقيت و ابتكارات مناسب فرهنگی توسط روحانيون و مبلغين فرهنگی و دينی را از عوامل اثر گذار در جذب حداكثری مخاطبين مخصوصا در قشر جوان بيان كرد.

وی در ادامه محور موفقیت هر دستگاهی را نظم، سلامت و کار دانست و خواستار نهادینه شدن این فرهنگی در دادگستری استان شد.

سیاوش پور خاطرنشان کرد: روحانیون به عنوان الگوهای قابل اعتماد جامعه می توانند در گسترش فرهنگ مذکور در دستگاه قضایی استان موثر باشند.

 

ارسال نظرات