خبرهای داغ:
تا اواخر مهر ماه:

ثبت‌نام از ایثارگران بازمانده از تحصیل در قزوین آغاز شد

تا اواخر مهر ماه سال جاری، ثبت‌نام از بزرگسالان ایثارگر بازمانده از تحصیل در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۰۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ثبت‌نام از برادران و خواهران بزرگسال ایثارگر در قزوین آغاز شده و تا اواخر مهر ماه سال جاری ادامه دارد.
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که به دلایلی از تحصیل باز ماندند می‌توانند برای ادامه تحصیل در مدارس بزرگسالان مجتمع ایثارگران امام خمینی(س) ویژه برادران و بنت‌الهدی(س) مختص خواهران ثبت‌نام کنند.
این مدارس از علاقمندان در دوره‌های متوسطه اول و متوسطه دوم در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و کار و دانش ثبت‌نام می‌پذیرد.
شیوه پذیرش علاقمندان در مدارس یاد شده براساس تائیدیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه صاحب‌الامر(عج) و ارتش جمهوری اسلامی استان قزوین می‌باشد.
خانواده‌های معزز شهدا، آزادگان، جانبازان 10 درصد به بالا و فرزندان جانبازان 25 درصد به بالا، رزمندگان با بیش از سه ماه حضور در جبهه، بسیجیان پایگاه‌های بسیج و کارکنان نیروهای مسلح می‌توانند در این مدارس ثبت‌نام کنند.
برادران ایثارگر برای ثبت‌نام در مدرسه بزرگسالان به مجتمع ایثارگران امام خمینی(س) واقع در چهار راه نظام وفا، روبروی مسجد شیشه‌گر و خواهران ایثارگر به مدرسه بنت‌الهدی واقع در خیابان حیدری روبروی درمانگاه امام سجاد(ع)، روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 16 تا 20 مراجعه کنند و در صورت لزوم با شماره‌های 33333594-09371912533 تماس حاصل نمایند.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها