خبرهای داغ:
امام جمعه جلفا:

محرم بهترین فرصت برای انتقال ارزش های معنوی به جوانان است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه جلفا با تسلیت ایام ماه محرم در جمع عزاداران حسینی در مسجد جامع هادیشهر جنوبی ماه محرم را بهترین فرصت برای تبیین مبانی دینی و انتقال ارزش های معنوی به جوانان دانست.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۹۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی انتظاری با بیان اینکه ماه محرم یک فرصت ارزشمند برای تبلیغ و ترویج دین اسلام در جهت حرکت امام حسین(ع) و جریان عاشورا است، خاطرنشان کرد: ایام محرم جایگاه مهمی در فرهنگ دینی ما دارد و برای ایجاد فضای معنوی جامعه بستر مهم و ارزشمندی است.

وی بابيان اينکه عزاداري‌ها درماه محرم بايد با معرفت حسيني همراه باشد، اظهار داشت: هيأت هاي مذهبي بايد شان عزاداري امام حسين (ع) راحفظ کرده و از ورودخرافه در آن جلوگيري کنند.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تاکيد بر اينکه دنياي اسلام و جامعه اسلامي، امروزنيازمند انتقال ارزش ها و مفاهيم ناب عاشورا و اهداف متعالي امام حسين(ع) و ياران باوفايش است خاطرنشان کرد: ارايه و معرفي الگوهاي درست و نمونه فرهنگ اسلامي و تبيين شيوه هاي درست عزاداري حضرت سيدالشهدا(ع) و روشنگري مردم جامعه مهم ترين برنامه ها در جهت تبيين عبرت هاي عاشورايي است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام به اين نکته که امام حسين(ع) و فرهنگ عاشورا چراغ راه جهان اسلام است به خوبي واقف هستند و در همين راستا با تهديدات نرم و برنامه ريزي توطئه هاي شوم تلاش در منحرف کردن عزاداري ها و دوري مردم از فرهنگ عاشورايي دارند.

امام جمعه جلفا در پایان بیان کرد: امروز دشمنان اسلام در پي تفرقه افکني هستند که بايد همه با توجه به فصل الخطاب بودن فرمايشات مقام معظم رهبري هوشيار و آماده باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها