خبرهای داغ:
به مناسبت محرم و ایام عاشورا و تاسوعای حسینی

برنامه حسینیه از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه حسینیه از این رسانه به مناسبت محرم و ایام عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۲۸۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های تولیدی گروه قرآن و اهل بیت اظهار کرد: برنامه حسینیه از جمله برنامه‌های رادیو معارف بوده که در آن مباحث آموزه‌های حسینی و ویژگی‌های قیام امام حسین(ع) برای شنوندگان بیان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت زنده از اول محرم تا عاشورا و تاسوعای حسینی از ساعت 9 تا 11 از رادیو معارف پخش می‌شود و رویکرد خانوادگی و تاریخی دارد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به کارشناسان این برنامه گفت: در این برنامه از مجاهدی شاعر آیینی، حجج اسلام عالی، صفاری و باقرزاده به عنوان کارشناس بهره‌مند می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: شنوندگان این برنامه هر روز سوره‌های منتخب را تلاوت کرده و به ارواح پاک حضرت سید الشهدا(ع) و اصحاب با وفایشان هدیه می‌کنند.

عظیمی عنوان کرد:‌ برنامه حسینیه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به بازخوانی علل، زمینه‌های واقعه عاشورا  و ضرورت عنصر بصیرت و تسلیم در برابر اراده الهی می‌پردازد.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر ویژه ایام محرم گفت: آیت‌الله جوادی آملی در برنامه بر کرانه فرات که ساعت 12:30 دقیقه پخش می‌شود، ابعاد قیام سرخ حسینی را تحلیل می‌کند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد:‌ نجوای عاشقان از برنامه‌های دیگر رادیو معارف بوده است که زیارت‌های عاشورایی مانند زیارت ناحیه مقدسه از طریق این برنامه ساعت 00:30 پخش می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار