فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":

فاز نخست کلینیک حضرت ابوالفضل العباس(ع)سپاه تربت حیدریه آذرماه به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: فاز نخست پروژه درمانی و بهداشتی کلینیک حضرت ابوالفضل العباس(ع) تربت حیدریه نیمه اول آذرماه جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۷۵۷۲۶۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: در راستای خدمت رسانی شایسته تر به خانواده های نیروهای مسلح و بسیجیان و عموم مردم و همچنین ارتقای هتلینگ مراکز درمانی، کلینیک حضرت ابوالفضل العباس تربت حیدریه واقع در خیابان فردوسی جنوبی در اردیبهشت ماه جاری تخریب و هم اکنون در حال نوسازی است.
 
وی مجموع این پروژه درمانی را در ۵ طبقه ذکر کرد و گفت: پروژه درمانی بهداشتی درمانگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در ۵ طبقه و با زیر بنای ۱۹۰۰ متر مربع و هزینه بری ۱۸ میلیارد ریال طراحی شده که فاز نخست آن مشتمل بر دو طبقه آذرماه جاری به بهره برداری می رسد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه اذعان کرد: فاز نخست این پروژه درمانی در دو طبقه با زیر بنای ۷۵۰ متر شامل؛ ویزیت پزشک عمومی، دندانپزشکی، داروخانه وتزریقات برای برادران و خواهران می باشد که در ادامه اتمام این پروژه، بخش های رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، بینائی سنجی و فیزیو تراپی در سه طبقه دیگر فعالیت خود را آغاز می کنند.
 
سپاه ناحیه تربت حیدریه در طول چهار سال گذشته ۱۴ سالن ورزشی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ، ۸ پروژه عمرانی حوزه مقاومت بسیج با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و خیرین احداث کرده است.
 
هم اکنون پروژه مجموعه آبی شهدای غواص با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال ۵۰ درصد پیشرفت فیزکی داشته و فاز نخست پروژه در مانی کلینیک حضرت ابالفضل العباس(ع) نیز اذرماه امسال به بهره برداری می رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار