رئیس اداره تبلیغات اسلامی جوین گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، 55 مبلغ روحانی به همراه 20 مبلغ خواهر، به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۹۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
حجت الاسلام کیوانلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع)، به لزوم بهره گیری از فرصت و ظرفیت ماه محرم برای تبلیغ و تبیین آموزه های دینی اشاره کرد و اظهار داشت: امسال با آغاز ماه محرم ۵۵ مبلغ روحانی و۲۰ مبلغه در شهر و روستاهای جوین، فعالیت خود را آغاز کردند.
 
وی افزود: ۳۰ نفر از این مبلغان برادر، جزء روحانیونی هستند که به صورت دائم در روستاه ها مستقر بوده و۲۵ نفر هم از مبلغان حوزه های علمیه مشهد و قم دعوت شده اند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جوین تصریح کرد:این مبلغان همزمان با فرارسیدن ماه محرم و برای تبیین اهداف نهضت عاشورا به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
 
حجت الاسلام کیوانلو با اشاره به ساماندهی هیئت های مذهبی برای این ایام، یادآورشد: ۶۰ هیئت مذهبی همزمان با ماه محرم در شهرستان فعایت دارند که همه آن‌ها دارای مجوز و برنامه مشخص هستند.
 
وی افزود: تعداد مداحان فعال در هیئت‌های مذهبی سطح شهرستان ۳۵ نفر است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جوین در پایان گفت: امسال همزمان با روز تاسوعا ، اجتماع عظیم عزاداران حسینی در محل میدان امام حسین(ع) شهر نقاب و در روز عاشورا هم علاوه بر این مکان در محله شمس آباد شهر نقاب و روستاهای کروژده، حکم آباد و قزلقارشی نیز برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها