خبرهای داغ:
مدیر بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم؛

هیچ اتفاق خاصی در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم رخ نداده/مشکل قطع برق برطرف شده‌ است

مدیر بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم با تکذیب ایجاد هرگونه مشکلی در این بیمارستان گفت: خوشبختانه هیچ اتفاق خاصی در این بیمارستان رخ نداده است.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۸۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
هیچ اتفاق خاصی در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم رخ نداده/مشکل قطع برق برطرف شده‌ است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا نیک‌آزما در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به حواشی به وجود آمده در فضای مجازی اظهار داشت: متأسفانه به علت در دسترس بودن فضای مجازی سوءاستفاده‌هایی از آن انجام می‌شود ولی خوشبختانه هیچ اتفاق خاصی امروز در این بیمارستان رخ نداده است.

وی به برق رفتن بیمارستان در صبح امروز اشاره کرد: اداره برق معمولاً اگر قرار باشد برق منطقه‌ای را قطع کند حتماً اطلاع می‌دهد ولی امروز به علت حادثه‌ای که در شبکه به وجود آمده بود برق رفته بود که ژنراتور بیمارستان بلافاصله داخل مدار قرار گرفت.

مدیر بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: این حادثه در بیمارستان اتفاق نیفتاده و تمام مراکز حساس بیمارستان مانند اتاق عمل، بخش دیالیز وغیره بدون کمترین مشکلی به کار خود ادامه داده‌اند.

وی به ظرفیت بیمارستان در پذیرش بیماران اشاره و بیان کرد:این بیمارستان هم دارای ظرفیتی است و امکان این وجود ندارد که بیشتر از ظرفیت پذیرش شود و اگر بیماری را به علت نبود تخت پذیرش نکرده‌اند دلیلی بر عدم خدمت‌رسانی به‌حساب نمی‌آید.

مدیر بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: در سال گذشته طبق آماری که دانشگاه علوم پزشکی ارائه داده است این بیمارستان یکی از بیشترین ضریب اشغال تخت را به خود اختصاص داده بود.

وی بابیان اینکه وقتی درآمد بیمارستان‌ها از اشغال تخت‌ها به دست می‌آید هیچ بیمارستانی دوست ندارد تختی خالی داشته باشد، افزود: هر تخت خالی حدود 400 هزار تومان هزینه دارد و ازلحاظ اقتصادی  به‌صرفه نیست که تختی خالی بماند.

نیک آزما خاطرنشان کرد: بنده بروز هر مشکلی در این بیمارستان را تکذیب می‌کنم و مدیریت بیمارستان با هر مشکلی سریعاً برخورد خواهد کرد.
ارسال نظرات