خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهر متذکر شد: باید به جای ترویج علوم غربی به فکر احیا علوم اسلامی باشیم.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۵۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان در خطبه های نماز جمعه زرین شهر گفت: باید به جای ترویج علوم غربی به فکر احیا علوم اسلامی باشیم.
امام جمعه زرین شهر افزود: امروزه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخی نهادهای مجوزدار، با ارائه روانشناسی مبتنی بر علوم غرب چنان گرفتاری هایی را برای ما به وجود آورده است که آثار آن را به طور کاملا محسوس در جامعه می بینیم.
خطیب نماز جمعه زرین شهر با بیان اینکه چرا علوم و آموزه های اسلامی باید در خانواده های ما مظلوم واقع شود خاطرنشان کرد: مجوز صدا وسیما و ارشاد اسلامی، حجتی بر ما، در انتخاب درست و غلط ندارند چراکه از طریق همین نهادها شاهد اجرای برخی از برنامه هایی بودیم که با علوم اسلامی مغایرت داشتند.
حجت الاسلام باقریان افزایش بصیرت و هوشیاری مردم در چنین شرایطی را ضروری برشمرد و تصریح کرد: خواص و نخبگان جامعه باید رشته های علوم انسانی که مبتنی بر علوم اسلامی باشد را ترویج دهند تا شاهد برخی از هنجارشکنی های در جامعه نباشیم.
وی تصریح کرد: متاسفانه در بسیاری از مناطق از جمله در همین شهر هم شاهدیم که مشاورانی با تاسی از فرهنگ غرب به مراجعه کنندگان خود پیشنهادات خلاف اسلام و اخلاق می دهند!
امام جمعه زرین شهر در ادامه با اشاره به هجمه های پی در پی دشمنان به زبان فارسی متذکر شد: متاسفانه امروزه زبان فارسی و توجه به آن مورد غفلت همگان قرار گرفته است.
خطیب نماز جمعه زرین شهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص ترویج زبان فارسی خاطرنشان کرد: چرا کلام حضرت آقا در خصوص زبان فارسی مورد غفلت قرار گرفته و برخی از واژهای پر محتوای فارسی جای خود را به واژه های بی محتوای غربی داده است؟!
حجت الاسلام باقریان در پایان با توجه به درپیش بودن عید غدیر خاطرنشان کرد: مراقب باشیم علی زمانه خود را تنها نگذاریم چرا که دشمنان ما را به نام اسلام، سرگرم یکسری کارهای بیهوده ای می کنند تا کلام امام علی (علیه السلام) در جامعه جاری و ساری نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها