خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت شهیده واعظی:

دوره آموزشی هسته های روشنگری برگزار شد

نشست بصیرتی هسته های روشنگری درپایگاه شهیده واعظی حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور فرمانده حوزه، برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۵۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
دوره آموزشی هسته های روشنگری برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرح السادات شریفی در نشست بصیرتی اعضای هسته های روشنگری گفت: اقتصاد، سیاست، فرهنگ، احتیاج به یک نظام فکری که همان ایدئولوژی می باشد؛ دارد و از آنجایی که نظام ما جمهوری اسلامی می باشد، باید تمام سیاست های کشور ما بر اساس اسلام باشد. 

وی گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد درون نگر و پویا می باشد. برخلاف اقتصاد ریاضتی، اقتصاد مقاومتی بر اساس تولید اسلامی به مردم تکیه می کند و از منجلاب بیرون می آید. اما اقتصاد ریاضتی همان اقتصاد لیبرالیسم اروپایی می باشد که متاسفانه در کشور ما اجرا شد و به خاطر همین سیاست غلط اروپا و آمریکا و تبعیت مسئولان کشور از این الگوهای وارداتی، کشور ما به مخمصه اقتصادی مبتلا و علی رغم همه سختی ها با تدبیر و هوشیاری رهبر معظم انقلاب حفظه الله بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شد.

شریفی با اشاره به تحریم ها و سختی های موجود در کشور گفت: کشور ایران نیرویی دارد به نام ولایت فقیه که رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه ایشان اسلام و کشور ما رایاری می کند.

سپس استاد بصیرتی نرجس نیازمند در مورد موضوعات و مباحث سیاسی روز به صحبت و تبادل نظر با بسیجیان خواهر این پایگاه پرداخت.

ارسال نظرات