خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار
حق شناس گفت: امسال سه دوره ی آموزش کشت زعفران برگزار شده است که با برگزاری این کلاس ها و همچنین توجیه کشاورزان نسبت به صرفه اقتصادی این کشت نسبت به سایر کشت ها، امسال حدود هفت هکتار به سطح زیر کشت زعفران شهرستان برخوار اضافه شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۲۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار گفت: با توجه به اقلیم خشک و بیابانی شهرستان برخوار و کمبود منابع طبیعی، ترویج کشت زعفران به عنوان یک رویکرد مناسب در سطح شهرستان مد نظر است.

محمدرضا حق شناس افزود: امسال با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان در راستای ترویج و آموزش کشاورزان، سه دوره ی آموزش کشت زعفران برگزار شده است که با برگزاری این کلاس ها و همچنین توجیه کشاورزان نسبت به صرفه اقتصادی این کشت نسبت به سایر کشت ها، امسال حدود هفت هکتار به سطح زیر کشت زعفران شهرستان برخوار اضافه شد.

وی ادامه داد: رویکرد پیش رو به عنوان یک رویکرد مناسب در سطح شهرستان برای جایگزینی این کشت به سایر کشت ها – که برای رشد به آب بیشتری نیازمند هستند – همچنان مدنظر است.

حق شناس در پایان یادآور شد: با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان، اداره جهاد کشاورزی و بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان، برگزاری کلاس های آموزشی، ترویج و ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای ترویج کشت های جایگزین و مناسب با شرایط اقلیمی شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

ست بگذارند و بگویند بارش باران کم است و کم آبی فراگیر است. اصلاح روش آبیاری راه برون رفت از این بحران بی آبی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها