مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان گفت: درس آشنایی باعلوم و معارف دفاع مقدس محور اصلی تعامل ، همکاری و ارتباط بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دانشگاه ها است.
کد خبر: ۸۷۵۷۱۰۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان با مختار یوردخانی رئیس دانشگاه جامع پیام نور استان دیدار و گفت گو کرد.

در این دیدارمحمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان اظهار داشت: درس آشنایی باعلوم و معارف دفاع مقدس محور اصلی تعامل ، همکاری و ارتباط بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دانشگاه ها پيام نور است و باید روز به روز این درس در مراکز آموزشی تقویت شود.

وی با بیان این نکته تا کنون بیش از 5300 نفر از دانشجویان این درس را را مراکز آموزشی پیام نورگذرانده اند، افزود: ما اعتقاد داریم اگراستادان این درس خود ازعاملان ارزش های دفاع مقدس باشند سبب افزایش اثربخشی این درس در رفتار، اعتقادات، تدین و دین مداری دانشجویان خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان با بیان این نکته که موضوع دفاع مقدس که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یک گنج نام بردند واین گنج تاریخ انقلاب اسلامی ما را تغذیه می کند، افزود: هنر ما در انتقال این گنج به نسل های بعد می باشد که ما باید ارزش های انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم.

سلامی بیان داشت: نسل های اول ما خوب امتحانی پس دادند و درسخت ترین شرایط، انقلاب را به بهترین نحو یاری کردند و با وجود این که انقلاب ما در مرز 40 سالگی قرار گرفته است؛ جوانان امروز در معرض شدیدترین تهاجمات اجتماعی دشمن قرار دارند.

وي ادامه داد: دشمن سازماندهی شده روی باورها و اعتقادات جوانان ما کار می کندتا تعصب دینی و انقلاب گری آنها را کاهش دهد تا جوانان نسبت به انقلاب احساس تکلیف نکند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان ادامه داد: دشمن در نظر دارد تعصب های انقلاب کمرنگ شود و در آن زمان به ما ضربه بزند که آن روز بدترین روز ما می باشد واگر جوانان به باورهای انقلاب اعتقاد داشته باشند انقلاب آسیب نخواهد دید.

مختار یورد خانی رئیس دانشگاه جامع پیام نور استان سمنان گفت : موضوع دفاع مقدس ، موضوع اعتقادی است.

وی افزود: ما بدهکار به شهدا و رزمندگان هستیم و امنیت امروز ما حاصل هشت سال دفاع مقدس و جنگ مردان ما در سوریه و خارج از مرزها می باشد.

وی تصریح کرد: نقطه اصلی که دشمن هدف قرار داده است و بخش اعظم مشکلاتی که ما با آن مواجهه هستیم خانواده ها هستند و بهترین کار فرهنگی که می توان انجام داد بازگشت به شهدا و حوادثی است که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها