رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان:

بسیج دانشجویی میراث دار اصلی ارزش های انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه عنوان کرد:بسیج دانشجویی میراث دار اصلی ارزش های انقلاب اسلامی است. ...
کد خبر: ۸۷۵۷۰۸۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج  در کرمان،   مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان بسیجی وجمعی از معاونان دانشگاه، اعضای بسیج دانشجویی، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بابک آل طه در ابن مراسم در ابتدا با بیان تسلیت فراسیدن ماه محرم ماه سالار شهیدان گفت: ماه محرم به عنوان بنیادی ترین کار های فکری شیعه در ایام می باشد و الگوسازی مناسبی برای پیروان مذهب تشیع بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود:ما در دانشگاه های امروزه با نسل جوانی روبه رو هستیم که این نسل خصوصیات و ویژگی های خاص خودش را دارد جوانان ما همیشه به دلیل اینکه آینده ای را در پیش رو دارند مورد توجه بوده و هستند، جوانان ما مسیر روشنی را درپیش دارند که از لحاظ فکری و روحی  بهترین دوران شکوفایی استعداد ها در بین دانشجویان می باشد و جریان سازی فرهنگی برای جوانان می توانند هدایت گر آن ها به سمت آینده ای مطلوب برای جامعه و سیاست های نظام باشد.

وی اذعان کرد:یکی از نهادی موثر و قوی که می تواند در این حوزه نقش داشته باشد بسیج به  طورعام و در بین جوانان بسیج دانشجویی است، چون این نهاد یکی از نهادهایی است که می توان گفت میرات داره ارزش های اصلی انقلاب اسلامی می باشد، انقلاب اسلامی برمبنای ارزش هایی که در روزگار خود جز مطالبات جامعه بوده به وجود آمده و در جامعه بین جوانان و دانشجویان، بسیج دانشجویی بیشترین محافظ و قوی ترین میرات دار این ارزش ها می باشد.

آل طه با اشاره به اینکه همه سلیقه ها در جامعه مورد احترام است ادامه داد:ولی جوانانی که در نهاد بسیج فعالیت می کنند با توجه به قابلیت هایی که در مجموعه بسیج وجود دارد این مجموعه می تواند قوی ترین پاسدار ارزش های انقلاب باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت:بسیج دانشجویی نقش مهم خود را در توسعه  ارزش های انقلاب  و تامین آن ها در بین نسل جوان ما ایفا می کند متوجه مسئولیت خود و حساسیت وظیفه خود باشند  و تاثیرات خودش را به خوبی در بین جوانان به جا می گذارد.

وی تصریح کرد:دانشگاه آزاد اسلامی هم خود را برآمده از نهاد انقلاب می داند، و شاید اشتراک دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج در این باشد که هر دو از انقلاب اسلامی برآمدند و پشتیبان هر دو آن ها امام راحل بوده است و هر دو وقتی که امروز به وسعت و توسعه و نقش خود در اجتماع نگاه می کنند متوجه می شوند که نقش بی بدیلی دارند اما اشتراکات زیادی دارند، وهر دو معتقد به حفظ ارزش های  انقلاب اسلامی می باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان توضیح داد:دانشگاه آزاداسلامی  هم پشتیبان بسیج دانشجویی می باشد و در واحد کرمان هم تا جای که توان ما بوده همراهی خود را با دانشجویان بسیجی داشته ایم و می توان گفت این همراهی دو جانبه بوده است.

وی با تاکید بر فعالیت های موثر بسیج در دانشگاه از جمله برگزاری اردوهای جهادی و راهیان نور ادامه داد: سایر فعالیت های فرهنگی و سیاسی ،اجتماعی که بسیج دانشجویی دارد یک فرصت خوب برای یک حرکت مناسب جهت پاس داشت ارزش های انقلاب می باشد،دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان هم سعی کرده از کارهای بسیج دانشجویی در دانشگاه حمایت کند و حمایت خود را ادامه خواهد داد.

آل طه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه  و آرزوی موفقیت دو چندان برای مسئول جدید بسیج دانشجویی افزود: امیدوارم هستم دانشجویان بسیجی در کارشان موفق باشند واین تعامل مطلوبی که بین دانشگاه و نهاد در دانشگاه وجود داشته همچون گذشته وجود داشته باشد و تداوم بیشتری پیدا کند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات