خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی تیپ12 حضرت قائم(عج):

بصیرت رکن اصلی یک بسیجی است

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ12 حضرت قائم(عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیجیان بايد فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه احیا کنند، گفت: داشتن بصیرت رکن اصلی یک بسیجی است.
کد خبر: ۸۷۵۷۰۷۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین هادي ابراهیمی در نشست سیاسی بسیجیان حوزه والفجر ادارات سمنان اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس از لذت های دنیوی گذشتند تا اسلام ناب محمدی بر جامعه ایران اسلامی حکم فرما باشد و امروز راه آن عزیزان در عرصه های گوناگون جهاد ادامه دارد.

وي اظهار کرد: بسیجیان زیادی در عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و نظامی در حال تلاش هستند و شهدای مدافع حرم نیز ادامه دهندگان راه شهدای دفاع مقدس هستند که برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و اسلام جان خود را به اسلام و انقلاب هدیه می کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ12 حضرت قائم(عج) استان سمنان تصریح کرد: بسیجیان امروز باید بیش تر از همیشه بصیرت داشته باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را به فرزندان و همچنین آحاد مردم انتقال دهند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم محمدحسین حمزه،شهیدان محمدرحیم رحیمی،سید نورالله فخری و حسینعلی محمدی از تیپ فاطمیون و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در دستگاه های دولتی مشغول به کارند تجلیل شد.

همچنین از آقایان دیانی و فلاحتکار،فرماندهان پایگاه های قدس شهرداری و شهید باهنر دانشگاه سمنان به عنوان پایگاه های نمونه بسیج ادارات شهرستان سمنان قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها