خبرهای داغ:
طی مراسمی صورت گرفت

انتصاب جدید در سازمان بسیج جامعه زنان قم

طی مراسمی با حضور مسئول بسیج جامعه زنان قم، مسئول جدید فرهنگی این سازمان معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۹۶۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

انتصاب جدید در سازمان بسیج جامعه زنان قم//////خبر رو تا ته بخونید!!!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسمی با حضور لیلا حیدری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان و خانم رستمی رابط و مشاور نمایندگی خواهران و مسئولان نواحی، سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

حیدری در این مراسم، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت: ماه محرم در آموزه های دینی ما بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: امام راحل فرمودند ما هر چه داریم از این محرم و صفر است، محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و شهادت حضرت سید الشهداء مکتب را زنده کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: ما باید برای اعتلای بیشتر دین اسلام که امروزه به مراتب بیشتر از قبل مورد هجمه بیگانکان قرار گرفته است، تلاش و کوشش کنیم که ترویج عزاداری امام حسین(ع) یکی از این امور است.

رستمی نیز گفت: ما باید در همه عرصه ها مخصوصا عرصه فرهنگی خود را تقویت کنیم و فعالیتهای فرهنگی سرلوحه همه کارهایمان قرار دهیم چرا که رشد و اعتلای فرهنگ یعنی شناخت بیشتر اسلام و پاسداری از ارزشهای دینی، همان ارزشهایی که ما برای پابرجا و استوار ماندن آنها هزاران شهید تقدیم نموده ایم.

در این مراسم با اهداء لوحی از خدمات ارزشمند خانم زارعی مسئول فرهنگی سابق سازمان تقدیر و خانم ابراهیم آبادی به عنوان سرپرست فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان معرفی شد.


ارسال نظرات