مسئول کانون بسیج هنرمندان دشتی:

یادوراه ده هنرمند شهید در دشتی برگزار می شود

یادواره ده هنرمند شهید شهرستان دشتی به همراه برپایی نمایشگاه آثار این شهدای هنرمند در خورموج در آخر مهر ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۶۹۴۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری از شهرستان  دشتی؛  محمد کاشفی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی در گفتگو باخبرنگار بسیج با اعلام این خبر گفت: یادواره ده هنرمند شهید شهرستان دشتی به همراه برپایی نمایشگاه آثار این شهدای هنرمند در خورموج برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از آثار هنرمند شهید مصطفی انجم افروز، تقدیر از خانواده شهدای هنرمند و اجرای برنامههای هنری از بخشهای جانبی این یادواره است.

کاشفی اظهار داشت: خلق آثار هنری مانند فیلم، شعر، داستان، تئاتر، نقاشی و... با موضوع شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت میتواند موجب تأثیر مثبت فرهنگی را در جامعه شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان دشتی با بیان اینکه رسالت هنرمندان انعکاس زیباییها و حرکت به سوی خوبیها و بیان حقیقت است، افزود: جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند برگزاری برنامههایی با رویکرد ایثار و شهادت است.

وی تصریح کرد: اگر در جامعهای هنر وجود نداشته باشد فرهنگ آن جامعه خاموش میماند و یک وضعیت منفعل به خود میگیرد و هر شهید یک هنرمند است که توانسته با ایثار و گذشت، هنرمندانه مفاهیم والای دینی و انسانی را به جامعه به زیباترین شکل عرضه کند.

کاشفی در خصوص شهدای هنرمند شهرستان دشتی نیز گفت: علی فقیهی، ابراهیم زارعی، علی آزمون، عباس فقیه، حسن توپال، عبدالله بردستانی، علی فاتحی، محمد علیزاده، مصطفی انجم افروز و ناصر حاجیانی از شهدای هنرمند این شهرستان هستند. قابل ذکر می باشد این یادواره توسط بسیج هنرمندان با همکاری سپاه امام رضا (ع)شهرستان؛شهرداری خورموج؛اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در آخر مهرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار