یک کارشناس دینی:

ما شهادت را غیر از سعادت نمی دانیم

بوشهر- حجت الاسلام میرزایی گفت: شهادت را غیر از سعادت نمی دانیم و باید مراسمات و مجالس که به نام امام حسین( ع) است شرکت و درس های عاشورا و بصیرت افزایی و غیره بیاموزیم و به نسل آینده انتقال دهیم.
کد خبر: ۸۷۵۶۹۱۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲



به همت سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر مراسم سوگواری دهه اول محرم در نمازخانه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر:حجت الاسلام میرزایی مبلغ دینی در مراسم سوگواری دهه اول محرم که در نماز خانه سپاه ناحیه بوشهر برگزار شده بود، گفت: وقتی ندای الله اکبر بر بانگ خانه ها بلند می شود همه ملت مسلمان باید یک رنگ و به صورت واحد درکنار ولایت فقیه قرار بگیرند.

میرزایی اظهار کرد: شیعه با دو بال سرخ شهادت و انتظار مهدوی تمام دنیا را خواهد گرفت و همه جا پراز عدل و داد خواهد شد.

این مبلغ دینی افزود: شهادت را غیر از سعادت نمی دانیم و باید در مراسمات و مجالس که به نام امام حسین(ع) است شرکت و درس های عاشورا و بصیرت افزایی و غیره بیاموزیم و به نسل های آینده انتقال دهیم.

وی بیان کرد: در ایران می توان مدافع اهلبیت بود، باید همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری نائب بر حق امام زمان(عج) باشیم تا در مسیرهای گمراه کننده قرار نگیریم.

میرزایی تصریح کرد: با توجه به تهدیدهای امروز بر علیه جمهوری اسلامی ایران باید در مراسمات عزاداری سید سالار شهیدان موضوعات بصیرتی با توجه به قیام امام حسین(ع) مطرح شود تا مردم از مسائل آگاهی داشته باشند.

در پایان این مراسم روضه خوانی و مداحی نیز برگزار شد.

انتهای پیام./

انتهای پیام/

ارسال نظرات