نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

برگزاری اجلاسیه شهدا جوانان را در مقابل دسیسه های دشمن واکسینه می کند

نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: کنگره شهدا مهمترین عامل واکسینه کردن جوانان از دسیسه‌های دشمن است.
کد خبر: ۸۷۵۶۸۹۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

ستار هدایتخواه ظهر امروز در حاشیه برگزاری دومین روز کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا ایثار کردند تا امروز امنیت در جامعه حاکم باشد، گفت: توجه به شهدا یاد خدا بودن است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا برگزاری یادواره‌‎ها و کنگره‌ها را مهم عنوان کرد و گفت: شهیدان به دلیل پیوند با خدا دل‌ها را به سمت ارزش‌های الهی سوق می‌دهند.

هدایتخواه بیان داشت: مهمترین تلاش شیطان غفلت است تا انسان را از یاد مسئولیت‌ها غافل کند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین عاملی که باعث از بین بردن غافل می‌شود یاد و ذکر شهیدان است، گفت: قطعا با برگزاری یادواره‌ها یاد شهیدان زنده‌تر خواهد شد و شیطان راه نفوذی نخواهد داشت.

هدایتخواه تصریح کرد: یاد شهدا و زنده نگه داشتن آرمان‌های آنها عامل غفلت‌زدایی جامعه خواهد بود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برگزاری کنگره ملی 1880 شهید استان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: قطعا برگزاری کنگره‌ای در سطح ملی می‌تواند نقش موثر و تاثیرگذاری در جامعه خصوصا در بین نسل جوان ایجاد کند و آن‌ها را با رشادت‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها آشنا کند.

هدایتخواه مهمترین اثرگذاری برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد را واکسینه کردن جوانان در مقابل دسیسه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن از راه‌های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام وارد می‌شود لذا برگزاری کنگره شهدا در این خصوص نقش مهمی دارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: خوشبختانه این کنگره با کیفیت خوبی تاکنون برگزار شده است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا تصریح کرد: امیدواریم نسل جوان ما با حضور در چنین برنامه‌های باشکوهی از گزند آسیب‌ها و دسیسه‌های دشمن خود را ایمن کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار