اعزام 180 زیارت اولی از کمیجان به مشهد مقدس

180 زیارت اولی از کمیجان در قالب طرح شمس‌الشموس به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۵۶۸۹۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ زائران علی بن‌موسی‌الرضا(ع) گاهی سالها چشم انتظارند تا به ضریح امام مهربانی‌ها برسند، هر چند گاه این انتظار طولانی می‌شود اما به خلوت‌گه که رسیدند با شوق می‌گویند به همه انتظارش می‌ارزید.

ممکن است برخی فقط یک بار در زندگی خود به مشهد مشرف شوند، اما این یک بار سفر معنوی با ایجاد شرایط برای زیارت ضریح حرم امام رضا(ع) به معنویت زیارت افزوده و حس خوبی به زائر منتقل می‌کند.

فراموش نکنیم که سفره میهمانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آنقدر وسیع و با عظمت است و این دریای بخشش و جود و بزرگی آنقدر پر برکت و تمام نشدنی است که همیشه راهی برای نزدیکتر شدن و آشنایی با سیره معنوی این بزرگواران وجود دارد.

مدتی است که طرح شمس الشموس با همکاری استان قدس رضوی اقدام به اعزام کسانی می کند که مدت هاست چشم انتظار دیدن حرم علی بن موسی الرضا(ع) هستند؛ افرادی که تاکنون توانسته اند به دلیل عدم تمکن مالی به این سفر معنوی مشر شوند.

افراد بی بضاعتی که در شهرستان های مختلف به همت پایگاه های مقاومت بسیج مورد شناسایی قرار می گیرند؛ افراد کم بضاعت یا بی بضاعتی که بیش از 45 سال سن دارند به این سفر معنوی اعزام می شوند.

روز گذشته با همت ناحیه مقاومت بسیج کمیجان یک کاروان به استعداد 180 نفر که دو سوم این افراد را خواهران و مابقی را برادران شامل می شد و تاکنون به حرم امام رضا(ع) مشرف نشده بودند، به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات