رزمایش های الی بیت المقدس یکی از راه های نمایش اقتدار بسیجیان کشور ایران به دنیا می باشد.
کد خبر: ۸۷۵۶۸۳۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بین بسیجیان رزمایش گردانهای واکنش سریع الی بیت المقدس شهرستان ایجرود گفت: بسیجیان پرصلابت و با اقتدار ایران اسلامی امروز باید بتوانند در برنامه ای قوی و منسجم، اوج توانمندی و قدرت خود را به همه جهانیان نشان دهند.

سردار کرمی افزود: بسیجیان با حضور پرصلابت خود در رزمایش های الی بیت المقدس در سراسر ایران اسلامی، پیام های روشن و متعددی به استکبار می دهند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی درگیر یک جنگ تمام عیار با دشمن است، اظهار داشت: این دشمن روزی گمان می کرد حریف ملت ایران می شود و به جنگ ملت ما آمد، اما آن روز جوانان و ملت ما با سلاح ایثار و شهادت به جنگ دشمن رفتند و دشمن را مفتضحانه شکست دادند و هم اکنون نیز با اتحاد و همدلی و تمام توان و قوای نظامی و دفاعی، در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن را به خاک ذلت می کشند.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در این رزمایش گفت: این رزمایش طی دو روز در محل قرارگاه قدس روستای قمچقای برگزار شد.

سرگرد پاسدار لطیفی افزود: در این رزمایش دوگردان از گردان های بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج شهری حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای آمادگی و توان رزم ، سازماندهی و حفظ و انسجام ، آموزش و ارتقای توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در ادامه تصریح کرد: برگزاری کلاس های عقیدتی، مسابقات فرهنگی و نشست های مربوط به حلقات شجره طیبه صالحین از برنامه های مهم فرهنگی و تربیتی این رزمایش دو روزه بود.

سرگرد پاسدار لطیفی تصریح کرد: توجیه عمومی نیروهای گردان بیت المقدس، برگزاری دوره های مختلف نظامی، کمین و ضد کمین و پیاده روی شبانه همراه با انفجارهای نمادین از بخش های اجرایی این رزمایش بود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود اختتامیه برنامه های رزمایش را شرکت منسجم بسیجیان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه عنوان کرد.

ارسال نظرات