نهضت سیدالشهدا(ع) یک نهضت حماسی محسوب می شود و نهضت اسلامی ما تأثیر پذیر از نهضت و قیام حضرت سیدالشهداست.
کد خبر: ۸۷۵۶۸۳۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ستاد تبلیغات طارم در همایش رؤسای هیئتهای مذهبی شهرستان طارم تمام شرکت کنندگان را پیرغلامان حضرت سیدالشهدا(ع) دانست و: با توجه به اینکه فصل کار است همگان برای اعلان عزای حسینی مهیا شده اند.

حجت الإسلام حسین فغانی افزود: نهضت سیدالشهدا(ع) یک نهضت حماسی محسوب می شود و نهضت اسلامی ما تأثیر پذیر از نهضت و قیام حضرت سیدالشهداست.

وی با اشاره به ارزش تفکر در وجود انسان اظهار داشت: تفکر کلید فهم و فهم کلید اندیشه و اندیشه کلید بهشت است امیدوارم خداوند متعال در این ماه محرم اندیشه علوی و حسینی را به تمام ما انسانها عنایت فرماید و توفیق دهد معرفت امام حسین(ع) را بجای تعصباتی که داریم جایگزین کنیم.

مسئول ستاد تبلیغات اسلامی طارم در همایش رؤسای هیئتهای مذهبی شهرستان طارم تمام شرکت کنندگان را پیرغلامان حضرت سیدالشهدا(ع) دانست و افزود: با توجه به اینکه فصل کار است همگان برای اعلان عزای حسینی مهیا شده اند بنابراین فرهنگ تشیع فرهنگ کار و تلاش است و کار خود یک نوع عبادت محسوب می شود.

حجت الإسلام فغانی اظهار داشت: از پیامبر گرامی اسلام نقل است من برای امتم برای سه چیز بسیار نگرانم که عبارتند از شکم پرستی، پرخوری و بیکاری که این ها آسیب های جدی برای امت اسلام است.

مسئول ستاد تبلیغات اسلامی طارم تمام شرکت کنندگان در همایش را پیرغلامان حضرت سیدالشهدا دانست وخاطر نشان ساخت: آن چیزی که در دستگاه امام حسین(ع) برهمگان لازم است اخلاص است امیدوارم خداوند متعال بر همگان عنایت فرماید.

همایش رؤسای هیئتهای مذهبی در شهرستان طارم با حضور روحانیون ، مادحین ، خادمین ، مسئولین ادارات و فعالان عرصه دینی در محل ستاد تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات