خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت:251 واحد بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که با بررسی ۱۰۰ واحد به بانک ملی و ۱۰۰ واحد دیگر به بانک ملت ارجاع می شود و ۵۱ واحد نیز در سایر بانکها توزیع خواهند شد تا در این بخش نیز بتوانیم تسهیلات لازم را به متقاضیان پرداخت کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۸۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، در جلسه شورای عالی بانک‌ها که یکشنبه شب در مهمانسرای استانداری برگزار شد اظهارد کرد: در سامانه بهین یاب تاکنون ۱۹۷ پرونده به بانک های عامل معرفی شده که ۱۷۰ میلیارد تومان پرداختی بانک‌ها بوده است.

همتی بیان کرد: بانک تجارت ۲۸ پرونده، توسعه تعاون ۵ فقره، توسعه صادرات دو مورد، رفاه کارگران ۴ مورد، سپه ۲۴ مورد، صادرات ۱۰ مورد، صنعت و معدن ۱۶ مورد، کشاورزی ۸۰ مورد، ملت ۱۷ مورد و ملی ۱۱ مورد پرداختی داشته است و باید این روند تسریع شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی بانک مرکزی سقف پرداختی بانکها برداشته شده و این فرصت برای استان فراهم شده تا به هر میزان طرح قابل بررسی و پرداخت تسهیلات وجود دارد به بانکها معرفی شود.

استاندار قزوین اذعان کرد: طرح سامانه بهین یاب از کارهای بزرگی است که تنها با همکاری مجدانه مدیران بانکها امکان اجرایی شدن دارد و روند کار نیز تاکنون مطلوب بوده اما باید سرعت را بالا ببریم و از حمایت های ایجاد شده دولت بخوبی برخوردار شویم.

این مقام مسئول یادآورشد: ۲۵۱ واحد بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم داریم که بررسی ۱۰۰ واحد به بانک ملی و ۱۰۰ واحد دیگر به بانک ملت ارجاع می شود و ۵۱ واحد نیز در سایر بانکها توزیع خواهد شد تا در این بخش نیز بتوانیم تسهیلات لازم را به متقاضیان پرداخت کنیم.

وی گفت: ۱۰۰ واحد به بانک ملی و ۱۰۰ واحد دیگر به بانک ملت و ۵۱ واحد نیز در سایر بانکها توزیع خواهد شد.

همتی خاطرنشان کرد: اولویت پرداخت ها شامل سرمایه درگردش و سرمایه ثابت است و در کنار آن باید واحدهایی که معوقه دارند نیز دعوت شوند تا وضعیت آنها رسیدگی و تعیین تکلیف شوند.

استاندار بیان کرد: در پرداخت تسهیلات باید دوره بازپرداخت و توان واحدها منطقی باشد و روسای بانکها اختیار دارند با تشخیص خودشان برای حل مشکلات واحدها اقدام کنند.

وی یادآورشد: برای ما صادرات بسیار مهم است لذا انتظار داریم ۲۵۱ واحد بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم داریم که بررسی ۱۰۰ واحد به بانک ملی و ۱۰۰ واحد دیگر به بانک ملت ارجاع می شود و ۵۱ واحد نیز در سایر بانکها توزیع خواهد شد تا در این بخش نیز بتوانیم تسهیلات لازم را به متقاضیان پرداخت کنیم.

همتی ضمن تشکر از همراهی مدیران، روسای بانکها و رسانه ها در سفر رئیس جمهور به استان گفت: خوشبختانه این سفر بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد و موجب کسب آبرویی برای نظام، دولت، کشور و استان شد وامیدواریم دستاوردهای آن به توسعه استان شتاب بخشد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها