خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اردوهای جهادی یک جهاد ارزشی، دینی و الهی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اردوهای جهادی یک جهاد ارزشی، دینی والهی است که هم جنبه جهاد فیزیکی و هم معنوی دارد.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۵۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت السلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در جمع مسئولین وکارکنان سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) و شهرستانهای سراسر استان اظهارداشت: جایگاه بسیج بخصوص بسیج سازندگی بعد از الحاق جهاد سازندگی ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهاد سازندگی در گذشته در مناطق روستایی کارهای فراوانی انجام داد و جا دارد که به آنها سنگرسازان بی سنگر توسط امام خمینی(ره) نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در بسیج سازندگی دو خدمت ظاهری و باطنی وجود دارد، عنوان کرد: خدمت ظاهری این است که نوع خدمت رسانی به صورت فیزیکی انجام می شود ولی باطنی هم این خدمت رسانی دارد.

عبادی ادامه داد: خدمت رسانی باطنی که همراه با ارزشهای باطنی ومکتبی است در مقابل ارزشهای سلطه گری است.

وی با اشاره به اینکه بسیج همه ارزشهای معنوی و ارزشهای باطنی مکتبی را دارد، گفت: بسیج یک تکلیف است که کشور را از نظرات هولناک نجات داد و هر جا به آن نیاز بوده در کشور به خوبی عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اثر کار بسیج همانند ارزشهای دینی و الهی است ، گفت: امروز دنیا در تفکر پول پرستی گیر کرده است که بدترین نوع بت پرستی است وتاثیر بر جامعه ما هم گذاشته که این بر نسل آینده هم تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه اعمال و رفتار ما وقتی با ارزش هستند که در راستای دستورات الهی باشند، عنوان کرد: آرمانهای انقلاب فراموش نشده است وصحنه های عمل اردوهای جهادی همانند صحنه هایی است که در ابتدای انقلاب وجود داشت این یک تفکر الهی است واین تفکر باید حفظ شود.

عبادی با بیان اینکه میزان ارزش اردوهای جهادی ارزش مکتبی و دینی است، افزود: کشور دارد به حیات خودش ادامه می دهد ما در این راه به سمت مادیات هم حرکت کردیم ولی آسیب هایی را هم دیدند ولی دوباره بر می گردند.

وی با بیان اینکه جهاد در راه دین انواع و اقسامی دارد، افزود: جهادی که جنبه نظامی و هم جنبه حیاتی دارد ولی جهادی که اندیشه ها و آرمان های ما را حفظ می کند جهاد همانند اردوهای جهادی است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: امروز اندیشه های فرزندانمان در خطر دشمن است واگر این اندیشه ها به خطر بیفتد ماهیت ارزشها عوض خواهدشد لذا باید مراقب دشمن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار