خبرهای داغ:
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از آغاز فرایند ثبت نام اینترنتی بیست وهشتمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروههای کار و واحدهای نمونه خراسان جنوبی در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۴۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروههای کار و واحدهای نمونه خراسان جنوبی به مدت یک ماه از 10 مهرماه آغاز و تا 10 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی ومعرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کرده است گفت: تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت نام کارگران و گروه کار نمونه از طریق ثبت نام اینترنتی به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.

وی افزود: انتخاب و معرفی کارگران، گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می پذیرد و برگزیدگان طی مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان، در استانها و در سطح کشور تجلیل می شوند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره امتنان از کارگران نمونه، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و بمنظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها