مديركل پليس افتخاري كشور

بكارگيري و فعاليت31 هزار پليس افتخاري در تامين نظم و امنيت در کشور

سرهنگ اکرمی در همایش نیروی انتظامی شرق استان سمنان در شاهرود از بكارگيري و فعاليت31 هزار پليس افتخاري در تامين نظم و امنيت خبر داد و گفت: كشف 30 تن مواد مخدر با همت اين نيروها از جمله نتايج اجراي اين طرح بوده است.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۱۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ محمدرضا اکرمي مديركل پليس افتخاري کشور در جمع پليس هاي افتخاري شهرستان هاي دامغان ، ميامي و شاهرود و خانواده شهدا، ايثارگران و بازنشستگان شرق استان سمنان در تالار شرکت ذوب آهن شاهرود ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، گفت: پليس هاي افتخاري خيرين امنيت آفرين هستند و اين عزيزان که با مشاغل و رتبه هاي علمي ،ديني و اخلاقي عالي به صورت افتخاري در تأمين نظم و امنيت مشارکت دارند تاکنون توانسته اند گامهاي بلند و موثري در راستاي اهداف ناجا بردارند.

وي كشف 30 تن موادمخدر با همكاري پليس هاي افتخاري از زمان بكارگيري اين نيروها تاكنون را از جمله نتايج همراهي موثر اين افراد با ناجا عنوان كرد و گفت: پليس افتخاري به دنبال افزايش مشاركت عمومي در جامعه است.

مديرکل پليس افتخاري ناجا ،تشکيل پليس افتخاري را منبعث از قانون استخدامي ناجا و آئين نامه ستاد کل نيروهاي مسلح دانست و افزود: طي جلسات مکرر و طرح هاي ارائه شده به زودي يک لباس متحد الشکل تهيه و همچنين کارت شناسايي واحد براي پليس هاي افتخاري صادر خواهد شد.

سرهنگ اکرمي از حضور 31 هزار پليس افتخاري در سطح ناجا خبر داد و گفت: به مناسبت هفته نيروي انتظامي هديه اي نقدي به اين افراد اهدا مي شود.

اين مسئول انتظامي با اعلام اين خبر که پليس هاي افتخاري نيز همانند کاركنان ناجا مي توانند در دانشگاه هاي علمي کاربردي پليس ادامه تحصيل دهند گفت: با برنامه ريزي هاي انجام شده جهت ارتقاي سطح علمي پليس هاي افتخاري، اين عزيزان همانند پرسنل کادر مي توانند در دانشگاه­هاي علمي کاربردي ناجا ثبت نام و از همه خدمات و تخفيف ويژه كاركنان استفاده كنند.

در ادامه سرهنگ  سید مجتبی اشرفي فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود امنيت را يکي از بزرگترين و مهمترين نيازهاي بشر دانست و گفت: نيروي انتظامي در نوک پيکان تأمين نظم و امنيت در کشور قرار دارد و مقوله توليد امنيت فرايندي است که نيروي انتظامي به تنهايي نمي تواند در رسيدن به اين مهم موفق باشد.

وي با بيان اينکه در توليد امنيت افراد زيادي با پليس همکاري دارند گفت: ناجا نيز با يک برنامه ريزي هماهنگ و منسجم اقدام به تأسيس پليس افتخاري كرد و اين طرح دستاوردها و منفعت هاي بسياري را براي نيروي انتظامي در بحث تأمين و امنيت به همراه داشت.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود از بکارگيري 125 پليس افتخاري در شهرستان شاهرود خبرداد و افزود: حضور اين عزيزان در كنار ماموران پليس كمك شاياني در برقراري امنيت مي كند.

در ادامه اين مراسم مهندس محمدرضا هاشمي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان شاهرود ضمن گراميداشت هفته ناجا و تقدير و تشکر از زحمات پرسنل خدوم نيروي انتظامي گفت: بالاترين سرمايه پليس اعتماد مردم و مردمي بودن اين سازمان است.

وي افزود: در اغلب کشورها نيروي انتظامي وجود دارد، اما مردم به جاي در کنار آنها بودن در مقابل اين نيرو هستند اما در کشور ما خوشبختانه مردم درکنار پليس در تأمين نظم و امنيت تلاش مي کنند و نمونه بارز آن پليس افتخاري است.

مديركل پليس افتخاري كشوري همچنين از اماكن تاريخي شاهرود از جمله مجموعه بايزيد بسطامي و ابوالحسن خرقاني بازديد كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار