به مناسبت هفته سلامت سالمندان، دکتر علیرضا بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با آیت‌اله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۸۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان در این دیدار به جایگاه ویژه سالخوردگان در دین مبین اسلام اشاره کرد

آیت اله خاتمی با تاکید بر موفقیت‌های اخیر در زمینه رفاه، سلامت و سبک زندگی سالم شهروندان ارشد، به ارائه رهنمودهایی در زمینه کسب الگوها و تجارب موفق در این زمینه پرداخت.

در ادامه دکتر علیرضابیگلری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این دیدار، درخصوص برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت متبوع و دانشگاه در حوزه سلامت سالمندان، سخن گفت.

همچنین دکتر محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان نیز ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت‌های مرکز بهداشت استان در حوزه تامین، حفظ و پایش سلامت سالمندان، گزارشی از مرکز سلامت خردمندان ارائه کرد.

گفتنی‌است: این دیدار با حضور دکتر محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان، اسماعیل رحمانی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حامی شهروندان ارشد استان و روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه انجام شد.

ارسال نظرات