مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا(ع) مشهد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهداء(ع) مشهد گفت: هیئت‌های مذهبی در ایام محرم و صفر فرصت مناسبی را برای سخنرانان، مداحان و شعرا در جهت تبیین و ترویج هنر انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده فراهم کرده اند.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۷۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
 به گزارش خبرگزاري بسیج از خراسان رضوي، حجت الاسلام مهدی عابدی شب گذشته در گردهمایی بسیج مداحان و شعرای آئینی و مدیران هیئات مذهبی تربت حیدریه اظهار داشت: شور همراه با شعور و معرفت حسینی در هیئت های مذهبی اثر مطلوبی بر جامعه ولائی ایران اسلامی دارد، لذا باید علاوه بر پرهیز از برخی خرافات در جلسات نسبت به تبیین مکتب ناب حسینی و اهل بیت (ع) تلاش کرد.

وی تصریح کرد: برخی مدیران و یا مداحان هیئت های مذهبی می گویند نباید هیئت را سیاسی کنیم، این حرف قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را زیر سئوال می برد که چرا امام(ع) به جنگ با یزدیان رفت، هدف چه بود و اینکه اهل بیت امام(ع) اسیر شدند چه پیامی برای امت اسلامی داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه بیان داشت: گاهی مداح و یا شاعر با هنر خود تاثیر فراوانی در هیئت های مذهبی می گذارد لذا باید از این خلاقیت و هنر در راستای مکتب اهل بیت(ع) بهره ببریم.

عابدی مهمترین هدف امام حسین(ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر و پیاده سازی سنت رسول خدا(ص) عنوان کرد و افزود: وقتی امام متوجه شدند که دین خدا بازیچه عده ای خارج شده از اسلام قرار گرفته، عزم خود را برای مبارز با کفر و استکبار جزم و به سمت کربلا حرکت کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشهد اذعان کرد: امروز بنی امیه در غرب آسیا به جنگ با مکتب حسینی برخاسته و جبهه استکبار هم از آن حمایت می کند لذا مردم باید با خیانت های جبهه استکبار و منافقین در طول تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی ادامه داد: کسانی که امام حسین(ع) را در عاشورا تنها گذاشتند سال آینده در قضیه حره هزینه دادند، لذا اگر مردان و شمشیر زنان مدینه امام را در کربلا یاری می کردند دیگر این اتفاق نمی افتاد، این درسی است تا امت اسلامی که امام خویش را تنها نگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها