خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان اندیمشک در نشست شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین دغدغه مردم در محیط های اداری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و تکریم ارباب رجوع در ادارات از اهمیت بسیاری برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۵۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
فرماندار شهرستان اندیمشک در نشست شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین دغدغه مردم در محیط های اداری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و تکریم ارباب رجوع در ادارات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی اظهار کرد:اقتصاد ، اشتغال و رفع مشکلات مردم اولویت تمام ادارات و نهادهای شهرستان است که همه باید در این راستا با همدلی تلاش کنند.

وی بیان کرد:با توجه به فصل بارندگی همه ادارات ذیربط موارد پیشگیری از آبگرفتگی ها را مد نظر قرار دهند.

فرماندار شهرستان اندیمشک در بخش دیگری با تاکید بر اهمیت جلسات فرمانداری خواستار اهتمام بیشتر مدیران ادارات به مصوبات شد.

جهانگیری با انتقاد از برخی مسئولین ادارات گفت: مصوبات جلسات شورای اداری باید پیگیری و انجام شود نه اینکه برای اجرای آنها چندین بار تذکر داده شود.

وی با تسلیت ایام محرم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری آیین های سوگواری در شهرستان اندیشیده شده است و مراسم های سوگواری با تلاش همه مدیران با کیفیت بیشتر و در راستای ارتقا معنویت برگزار خواهد شد.

فرماندار از ادارات خواست نسبت به نماز جماعت و برگزاری این فریضه معنوی در سطح ادارات اهتمام جدی داشته و نمازخانه های ادارات به نحو شایسته ای مهیا و تجهیز گردد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم رفع مشکلات شهرستان را نیازمند همت جمعی دانست و گفت:همه مدیران باید با تلاش شبانه روز برای رفع چالش های شهرستان گام بردارند.

دکتر فریدون حسنوند افزود:هر مدیری که در خدمتگزاری به مردم با تلاش و صداقت گام بردارد تشویق می شود .

حسنوند در بخش دیگری با تبریک هفته ناجا گفت:نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی است که باید تقویت گردد.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان اندیمشک در بخش های مختلف افزود:فرماندار محترم و مسئولین وارث مشکلات زیادی هستند که حل این مشکلات نیازمند زمان و تلاش شبانه روزی است.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی امام جمعه اندیمشک هم با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) گفت:ماه محرم و صفر فرصتی برای نزدیکی بیشتر به ائمه اطهار (ع) است.

سرهنگ کروندی فرمانده انتظامی شهرستان و کیومرث آریان متین هم در این جلسه به بیان گزارش حوزه کاری پرداختند.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان اندیمشک بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها