خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

حضور بسیجیان در صحنه های مختلف موجب اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در نشست بررسی رزمایش الی گردان های بیت المقدس سپاه این شهرستان، با بیان اینکه حضور بسیجیان در صحنه و عرصه های گوناگون، موجب اقتدار نظام اسلامی و شکست دشمنان شده، گفت: این حضور دشمنان را مایوس ودوستان انقلاب را به وجد می آورد.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۲۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید حسن موسوی افزود: در هیج جای جهان اتحادی به این شکل که مردم و به ویژه قشر جوان با چنین شور و حالی پشت سر ولایت ورهبری قرار بگیرد، وجود ندارد.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار داشت: مکتب انقلاب ما مکتب سرخ عاشورایی و بسیجیان و رزمندگان ما دانش آموخته مکتب عاشورا هستند و شکست در مکتب عاشورا جایی ندارد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و حضور پر شور و شعور بسیجیان در صحنه چندان مقتدر شده که اگر زور و شمشیر قدرت ها را از سر جمعیت چند ملیاردی جهان بردارند وآنها را آزاد بگذارند همه به سوی اسلام و انقلاب اسلامی ایران گرایش می یابند و این یعنی صدور انقلاب به همه جهان، چراکه عدالت ودرستی تنها در دین اسلام وجود دارد و انقلاب ایران هم بر پایه دین اسلام شکل گرفته است.

وی با هشدار به اینکه دشمنان همه روزه در فکر توطه علیه ایران و اسلام هستند، ادامه داد: باید در روزهای ماه محرم مواظب باشیم تا تحریفات وارد آیین های عزای حسینی نشود چراکه این تحریفات موجب ایجاد تفرقه بین مسلمانان می شود.

امام جمعه کلیبر تاکید کرد: باید در برگزاری آیین عزادری، بصیرت وآگاهی خود را بالا برده و از تحریف و افراطی گری بپرهیزیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار