جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب گفت: سپاه جدای از وظایف ذاتی خود که تامین امنیت پایدار است، در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی اقدام بزرگی انجام داده است که این هم در راستای توسعه امنیت مردمی است.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۰۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار مجید ارجمندفر در مراسم بهره‌برداری از بیش از یک‌هزار پروژه محرومیت‌زدایی سپاه بیت‌المقدس در کردستان، اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته بیش از 2 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: خدمت به محرومین در کنار تحقق امنیت پایدار مهم‌ترین وظیفه و اولویت سپاه در سطح کشور است که به بهترین شیوه در این حوزه ورود و نقش آفرینی می‌کند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب با اشاره به حضور ایران به عنوان مستشار در دفاع از مردم مظلوم سوریه گفت: امروز دفاع در سوریه بومی شده و توسط خود مردم انجام می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ورود به حوزه محرومیت‌زدایی از دیگر اولویت‌های سپاه است که تمام این اقدامات در راستای امنیت صورت می‌گیرد، چرا که مهم‌ترین اولویت قرارگاه سیدالشهدا ایجاد امنیت پایدار در منطقه است.

به گفته ارجمندفر، در حال حاضر تمام نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروهای اطلاعاتی، گردان، رزم و دفاع و غیره بومی هستند و همین امر موجب شده تا امنیت پایدار و کاملا مردمی را در سطح کشور شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: آزاد کردن بیش از 2 هزار کیلومتر از خاک کشور که در اشغال نیروهای ضدانقلاب بود، از اقدامات از اقدامات سپاه در حوزه کارهای سخت بوده است.

به گفته ارجمندفر، بیش از یک‌هزار متر جاده‌گذاری و کشیدن برق سه فاز به 150 کیلومتر از مناطق صعب‌العبور در سطح کشور از دیگر اقدامات قرارگاه حمزه سیدالشهدا بوده است.

وی به اقدامات قرارگاه حمزه سیدالشهدا در حوزه نرم نیز اشاره کرد و گفت: روشنگری و بصیرت‌افزایی، ایجاد بیمارستان‌های صحرایی، و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف از دیگر اقدامات قرارگاه حمزه سیدالشهدا در سطح کشور بوده است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب گفت: سپاه خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند، چراکه مردم آگاه این خطه به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کرده و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناامید کرده‌اند.

این مسؤول به ایجاد هفت بیمارستان صحرایی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی خبر داد و افزود: انجام این اقدامات را رسالت خود در راستای خدمت به این مردم بصیر و آگاه می‌دانیم.

ارجمندفر تصریح کرد: همیشه با دشمنان درگیر بوده‌ایم که عامل استکبار و بیگانگان بوده‌اند که زمانی به صورت مدرن و روزی به شکل سنتی با پشتیبانی آمریکا و اسراییل برای ضربه زدن به انقلاب و مردم ما پاپیش می‌گذارند.

وی افزود: همین دست نشاندگان استکبار مدتی پیش با حمایت استکبار وارد این جغرافیا شده بودند تا به مردم ضربه بزنند که توسط همین مردم تکه‌تکه شده و حتی نتوانستند جنازه‌هایشان را با خود ببرند.

این مسؤول به اعتراف سرکرده گروه دموکرات در مصاحبه با بی‌بی‌سی به گرفتن کمک‌هایی از اسرائیل و آمریکا برای ایجاد تحرک بر ضد ایران اشاره کرد و گفت: مردم بصیر این منطقه هنوز جنایت‌هایی را که عراق به کمک اسرائیل در شهرهای این کشور در طول هشت سال دفاع مقدس ایجاد کرد را فراموش نکرده‌اند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب گفت: کسانی که ادعای حمایت از مردم این مناطق را سرمی‌دهند از کسانی تسلیحات نظامی می‌گیرند که در طول هشت سال جنگ تحمیلی با حمایت نظامی از صدام بیشترین ظلم‌ها را به این مردم روا داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به ویژه این منطقه امتحان خود را پس داده‌اند، گفت: مردم برای رسیدن به این امنیت شهید، جانباز و آزاده داده‌اند و اهداف دشمن را به خوبی می‌دانند.

ارجمندفر ایجاد شکاف در بین مسلمانان و تجریه کردن کشور را از مهم‌ترین اهداف دشمنان بیان کرد و خاطرنشان کرد: دشمن خود توان مقابله با ملت ما را ندارد از این رو سعی دارد با راه‌اندازی جنگ نیابتی به ما ضربه بزند، اما به برکت دین اسلام ملت ما همیشه پیروز و سربلند است.

این مسؤول گفت: مردم ایران یکپارچه و متحد در کنار هم با اطاعت از خدا، رسول و تحت امر ولی فقیه زمان و پشتیبانی از رهبر آگاه و فرزانه خود در برابر تمام توطئه‌ها دشمنان ایستاده و اجازه تعدی به دشمن نمی‌دهند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب گفت: این حضور همیشگی مردم و اطاعت و یکپارچگی آنان همواره عزت و بزرگی را برای مردم ایران به ارمغان آورده و دشمنان را ناامید کرده است.

ارسال نظرات