نماینده مردم کردکوی و ترکمن و بندرگز تصریح کرد: آقای ظریف قطعا بایستی جایگاه و شان مجلس را رعایت می‎کرد که متاسفانه رعایت نکرد و علی رغم اینکه در انتهای جلسه عذرخواهی کرد بنده این عذرخواهی را وارد نمی‎دانم.
کد خبر: ۸۷۵۶۴۹۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
رامین نور قلی پور چهره سیاسی اصلاح طلب و نماینده مردم کردکوی و ترکمن و بندرگز در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص برخوردهای توهین آمیز وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس بیان داشت: بنده ضمن اینکه به سوال کننده محترم احترام می‎گذارم، به عنوان کسی که از پاسخ‎های آقای ظریف قانع شدم و در این ارتباط نیز رای خودم را دادم و برنامه‎های او را در سیاست خارجی تایید می‎کنم و به طور کلی با سیاست‎های او موافق هستم هرچند که ممکن است انتقاداتی نیز وجود داشته باشد، ولی رفتار آقای ظریف برای بنده به عنوان یک نماینده مجلس و شخصیت حقوقی به هیچ وجه قابل قبول نبود.

نور قلی پور عنوان کرد: بنده از وزیر امور خارجه به عنوان شخص اول دیپلماسی و سیاست خارجه کشورمان انتظار این را نداشتم که بتواند در مجلس به این گونه صحبت و از الفاظی استفاده کند که در شان وزیر یک دولت نبوده است، از طرفی به نظر بنده جایگاه نیز برای این گونه صحبت‎ها مناسب نبود.

وی با بیان اینکه آن نماینده سوال کننده تند صحبت نکرد تاکید نمود: قطعا صحبت‎های آقای ظریف باعث تضعیف جایگاه مجلس شد و رفتار او نیز نبایستی در ارتباط با یک شخص دیگر به این صورت باشد بالاخره آن فرد نیز به عنوان نماینده یک جایگاه حقوقی دارد و شایسته نبود که آقای ظریف به این صورت تند صحبت کند.

نماینده مردم کردکوی و ترکمن و بندرگز در خاتمه تصریح کرد: آقای ظریف قطعا بایستی جایگاه و شان مجلس را رعایت می‎کرد که متاسفانه رعایت نکرد و علی رغم اینکه در انتهای جلسه عذرخواهی کرد بنده این عذرخواهی را وارد نمی‎دانم.
ارسال نظرات