خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

شجاعت و ایثارگری جوانان ایران در دنیا بی‌نظیر است

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه شجاعت و ایثارگری جوانان ما را هیچ جای دنیا ندارند و بی نظیر است، گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با تمام ابرقدرت‌های دنیا درگیر بود.
کد خبر: ۸۷۵۶۴۲۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام اباذر طالبی در نهضت روشنگری که با حضور کارکنان سپاه ناحیه شهرستان بهار برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان دیروز با جنگ سخت و امروز با جنگ نرم به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: برای مقابله با توطئه شوم آنان باید هوشیار باشیم.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه باید در برابر نقشه های دشمنان به هوش باشیم و لحظه‌ای غفلت نورزیم، گفت: باید هر لحظه با فرامین رهبری پیش رویم تا استقلال کشور از بین نرود.

وی با اشاره به اینکه شجاعت و ایثارگری جوانان ما را هیچ جای دنیا ندارند و بی نظیر است، ابراز داشت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با تمام ابرقدرت‌های دنیا درگیر بود.

طالبی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان تمام امکانات جنگی را در اختیار داشت اما یک چیزی نداشت وآن ایمان واعتقاد بود که همین نداشتن ایمان واعتقاد باعت شکست آنان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار