خبرهای داغ:
کارگردان دفاع مقدس از تهیه فیلم مستند درباره شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: این فیلم در صداوسیمای مرکز فارس به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۳۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

علی ناجی از تهیه فیلمی با موضوع مدافعان حرم خبر داد و اظهار داشت: این فیلم مستند به جنگ سوریه و دفاع مقدس می‌پردازد و گوشه‌ای از فداکاری‌های دلاورمردان ایرانی را در نبرد با داعش و تروریست‌های تکفیری به تصویر می‌کشد.

وی گفت: این فیلم تلاش دارد نشان دهد که مدافعان حرم و رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از ایران اسلامی و اعتقادات دینی می‌جنگند و در ضمن پرداختن به شهدای مدافع حرم به شهدای گمنام دفاع مقدس نیز اشاره می‌کند.

ناجی افزود: فیلم با بیانات مقام معظم رهبری در مورد شهدای استان فارس شروع و سپس به 175 شهید مظلوم غواص هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد و در ادامه گوشه‌ای از تشییع 100 شهید دفاع مقدس در شیراز با عنوان کاروان شاهدان بصیر را نشان می‌دهد.

این کارگردان دفاع مقدس با بیان اینکه هدفش از ساختن فیلم‌هایی در ژانر دفاع مقدس ادای دین به شهدا است، خاطرنشان کرد: در فیلم‌ها بزرگ‌نمایی و قهرمان‌سازی نمی‌کنم فقط رزمندگان را آنگونه که بودند و هستند، نشان می‌دهم.

وی در پاسخ به این سئوال که کدام قسمت از فیلم به نظر شما تاثیرگذاری بیشتری دارد، تصریح کرد: در این فیلم تلاش شده که در کنار شهدای استان فارس به شهدای مدافع حرم دیگر استان‌ها که چند فرزند داشتند، بپردازم و روایت فیلم از این کودکان تاثیرگذارترین قسمت این فیلم است. 

ناجی بیان کرد: گفتار متن این فیلم را پرویز بهرام و تدوین و صداگذاری را میترا شریفی بر عهده داشته و تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی اثر به عهده خودش بوده است.

به گزارش تسنیم علی ناجی تاکنون 5 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و هشتاد فیلم مستند و داستانی را تهیه و تولید و در بیش از 32 جشنواره ملی و بین‌المللی شرکت کرده و موفق به دریافت 24 جایزه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها