رو نمایی از پایگاه الکترونیکی جشنواره ایده سبزکوه چهار محال وبختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۷۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، آیین رو نمایی از پایگاه الکترونیکی اولین جشنواره ایده سبزکوه استان چهار محال و بختیاری با حضور شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد، فرید براتی رئیس مرکز رشد واحد های فنآوری دانشگاه شهرکرد، مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان، خلیلی رئیس جهاد دانشگاهی شهرکرد، و جمعی از هیأت رئیسه دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

شایان شامحمدی در این مراسم ضمن خوش آمد گوئی و ابراز خرسندی از انتخاب نام جشنواره گفت: دانشگاه شهرکرد با همین محوریت کارهای خوبی از جمله مرکز شتابدهی و آپا را ایجاد کرده است. ایشان جشنواره را راهی برای توسعه فن آوری و در نهایت رسیدن به اقتصاد مقاومتی دانست.

فرید براتی رئیس مرکزرشدوام های فناوری دانشگاه شهرکرد در این مراسم گفت: مرکز رشد از تولید ایده تا  تولید اولین محصول نقش دارد. دلیل نامگذاری این جشنواره به نام ایده سبز کوه را استفاده از نماد طبیعی استان دانست و در ادامه گفت قبلا ایده پردازان استان جذب استان های دیگر از جمله یزد می شدند و این جشنواره راهی برای دریافت ایده های استانی است. ایده سبزکوه صرفا کار عملی نیست بلکه یک رویکرد فرهنگی به علم برای ایجاد نشاط و امید در جامعه است و این مهمترین هدف است. وی افزود شناسایی فن آفرینان،توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد تعامل بین ایده پردازان و کارآفرینان و حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است..

وی در بخش دیگری از سخنانش به جشنواره اشاره کرد و گفت این جشنواره شامل کلیه رشته ها می شود و بعد از دریافت ایده ها و داوری آنها در نهایت به ایده های برتر جوایزی اهدا می گردد.

گفتنی است ثبت نام در سایت جشنواره از 11 مهر 1395 به مدت یک ماه می باشدو در هفته پژوهش به ایده های برتر جوایز اهداء خواهد شد.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.sabzkoohchb.ir  مراجعه نمایید.

ارسال نظرات