خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آمادگی و تعامل نهادها و ادارات شهری برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۷۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: منطقه 20 به عنوان قطب مذهبی شهر تهران در ایام محرم میزبان هزاران عزادار حسینی است که به منظور ارائه خدمات بهینه به سوگواران، تعامل و هماهنگی های لازم بین نهادها و ادارات درون و برون سازمانی انجام شد.

صفوی با اشاره به اینکه با فعالیت ستاد مدیریت بحران و برپایی مانورهای عملیاتی، تعامل لازم بین نهادهای شهری در منطقه 20 به خوبی ایجاد شده است، افزود: این تعامل ایجاد شده بسیار ارزشمند است که در ارائه بهترین خدمات به شهروندان نمود پیدا می کند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: برای برقراری ایمنی در هیئت های عزاداری و مسیرهای تردد عزاداران، مانور عملیاتی با حضور ارگان های مختلف شهری برگزار شد تا میزان آمادگی عوامل اجرایی این ارگان ها بررسی و ارزیابی شود.

محسن کریمی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 نیز با اشاره به اینکه پیش از عملیاتی شدن سناریوی فرضی، مانور دورمیزی آن در محل سرکلانتری نهم با حضور نمایندگان عوامل اجرایی برگزار شده بود، گفت: رفع مشکل ترافیک، آرام کردن ناآرامی های اجتماعی، انتقال مصدومین به مراکز درمانی، مهار آتش سوزی و انفجارهای احتمالی از موارد پیش بینی شده در سناریو بود که با حضور تیم های اجرایی عملیاتی شد.

 کریمی با اشاره به اینکه یکی از دلایل برپایی این مانور به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی بوده است، ادامه داد: اورژانس، سرکلانتری نهم شهر تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرری، ادارات برق، گاز، آب و مخابرات، سپاه ناحیه جنوب شهر تهران، جمعیت هلال احمر، سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی منطقه 7 شهر تهران از عوامل اجرایی حاضر در این مانور بودند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 ارتقاء سطح آمادگی نیروهای درون و برون سازمانی در تمامی سطوح فرماندهی و عملیاتی، فراهم نمودن بستر هماهنگی در پاسخگویی به درخواست های فرماندهی بالاتر و بازبینی توانایی ها و سنجش نقاط ضعف و قوت را از دیگر اهداف این مانور عملیاتی برشمرد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات