شهردار باقرشهر در جمع بانوان داوطلب آتش نشان:

آتش نشانان از شجاع ترین و عاطفی ترین انسان ها هستند

خبرگزاری بسیج: سعید استاد فرج شهردار و دکتر حبیبی رئیس شورای اسلامی باقرشهر همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی با بانوان داوطلب آتش نشان شهرداری باقرشهر دیدار کردند .
کد خبر: ۸۷۵۶۲۷۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شهردار باقرشهر گفت: زمانی که شهروندان غرق در یک بحران می شوند و جان عزیزانشان به خطر می افتد  کمک و نجات آنان مرد و زن نمی شناسد و همه ما مکلف به کمک و امداد رسانی هستیم .

وی  آتش نشانان را از شجاع ترین و عاطفی ترین انسان ها دانست و افزود : آتش نشانی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست که در حوزه خدمت رسانی معادل این شغل در هیچ جایی وجود ندارد چرا که در مواقع حادثه مردم چشم امیدشان بعد از خدا به دست های فداکار آنان است که به دادشان برسد .

سعید استاد فرج با شاره به لزوم آموزش به خواهران دواطلب آتش نشانی شهرداری باقرشهر، تصریح کرد: شما بانوان باید با تمام قوا آموزش های لازم آتش نشانی و ایمنی را ببینید و بدون خستگی تمام قوای خود را بکار گیرید تا در مواقع ضروری و لحظات سخت بتوانید ناجی مردم باشید .

شهردار باقرشهر جرات و آموزش را لازمه اساسی آتش نشانان دانست و یادآور شد: بیشتر تلفات را ما از نیروهای آتش نشانی در حوزه مدیریت شهری خود داریم لذا باید آتش نشانان آموزش های لازم و کافی را دیده و جرات ورزی داشته باشند تا در این راه پرخطر و قسمت آسمانی که نصیب آنها شده قدم بگذارند .

   جهادی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست

دکتر حبیبی رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از وجود بانوان داوطلب آتش نشان در سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری باقرشهر، گفت: بسیار خرسندیم که بانوان نیز به صورت داوطلب آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و آموزش های لازم را دیده اند .

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در دوره چهارم مدیریتی شهری تا کنون برای شهر رخ داده است، افزود: از اعضای شورای اسلامی باقرشهر و همچنین زحمات شهردار باقرشهر بسیار سپاسگزارم که با ایجاد ایستگاه شماره دو آتش نشانی درسن آباد خدمات ارزنده ای به شهروندان باقرشهری ارائه داده اند چرا که این خطه به دلیل وجود کارخانجات و کارگاه های صنعتی بسیار حادثه خیز است .

وی آتش نشانی را بزرگترین کار دانست و اظهار داشت: هیچ جهادی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست و شما آتش نشانان با ایثار و فداکاری در برابر حوادث قرار گرفته و از جان خود میگذرید تا مردم در امنیت باشند امیدواریم خداوند همیشه توفیق خدمت رسانی به شما آتش نشانان عزیز را بدهد و همواره سلامت باشید .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار