خبرگزاری بسیج: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر توانست عنوان واحد برتر سازمان آتش نشانی استان تهران را از آن خود کند .
کد خبر: ۸۷۵۶۲۶۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی مراسم تجلیل و تکریم آتش نشانان فداکار و پرتلاش در استانداری تهران برگزار شد .

در این مراسم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر با مسئولیت ابوالفضل رضایی از سوی استانداری تهران به عنوان واحد برتر سازمان آتش نشانی استان تهران معرفی شد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ضمن تبریک به مناسبت روز” آتش نشانی و ایمنی ” ، گفت : این روز یادآور دلیر مردانی است که با شجاعت و غیرت پا در خطرگاه آتش و حادثه می نهند و در راه حفظ ایمنی و سلامتی هموطنان از نثار جسم و جان خود در این راه دریغ نمی کنند .

حسن کریمی در ادامه سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر را واحد برتر سازمان آتش نشانی استان تهران خواند و اظهار داشت : آتش نشانان این قهرمانان بی ادعا همواره با کوشش بسیار و از خود گذشتگی، عمر و همت والای خود را در راه حق تعالی و خدمت به شهروندان مصرف می نمایند تا همگان در آسایش و امنیت زندگی کنند  

گفتنی است ؛ در این مراسم با اهدای لوح و هدایا از نیروهای آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

ارسال نظرات